لاستیک آخرین قطعه گرداننده از سیستم انتقال قدرت بوده که وظیفه مهمی در خودروها دارد و در واقع کنترل خودرو و امنیت آن را تامین می نماید.به همین دلیل باید لاستیک را در نوع مناسب با خودرو و در برند معتبر و با کیفیت خریداری کرد.یکی از موارد مهم در لاستیک هانکوک ، باد لاستیک است که باید برای کارکرد مطلوب آنها مورد توجه قرار گیرد.باد لاستیک وزن خودرو و سرنشینان را به خود گرفته و در واقع در حدود ۹۵ درصد از فشار بار را تحمل می کند و تنها ۵ درصد از این فشار به لاستیک وارد می شود.فشار باد لاستیک باید به صورت ماهیانه کنترل شود و توجه داشته باشید لاسیک‌ها در خودرو بسیار مهم هستند و همانند پا ها در خودرو می باشند.

لاستیک ها در خودرو بسیار مهم هستند و به همین دلیل استفاده از لاستیک با کیفیت بسیار مهم بوده و در انتخاب یک لاستیک مناسب باید دقت بسیاری را داشته باشید.

شرکت هانکوک از شرکت‌های مطرح جهان بوده که انواع لاستیک ها را با سطح کیفی بسیار بالایی به تولید می رساند این کمپانی در میان رقبای داخلی و خارجی خود حرفی برای گفتن دارد.

همانطور که می دانیم لاستیک ها توسط کمپانی های مختلفی به تولید رسیده است که انواع این کمپانی های معتبر مانند هانکوک، کومهو ،میشلن ،بریجستون، پیرلی و غیره می باشند که برند هانکوک نیز یکی از این برندهای معتبر و شناخته شده جهانی میباشد.

خرید اینترنتی لاستیک هانکوک

 لاستیک هانکوک توسط فروشگاه چرخ یدک به شما ارائه می شود و اگر شما می خواهید از لاستیک های مناسب برای خودروی خود استفاده کنید، بی شک لاستیک‌ هانکوک بهترین گزینه خواهد بود و می توانید آن را با بهترین قیمت از فروشگاه چرخ و یدک خریداری نمایید.این مجموعه خوشنام محصولات خود را با تضمین کیفیت و به صورت اینترنتی نیز به فروش می‌ رساند و مشتریان گرامی می توانند به راحتی و سراسر کشور خرید خود را انجام دهند.

قیمت لاستیک هانکوک

 لاستیک هانکوک با توجه به نوع تایر و تکنولوژی ساخت و تاریخ تولید طرح آج و غیره در انواع مختلفی به تولید رسیده است و این موارد تعیین کننده قیمت لاستیک هانکوک خواهد بود. این لاستیک ها در سراسر جهان عرضه می شوند که در کشور ما نیز توسط فروشندگان بزرگ به فروش می رسد. در خرید لاستیک دانلوپ و لاستیک هانکوک باید توجه داشته باشید که به دلیل واردتی بودن این کالا حتماً از مراکز معتبر اقدام به خرید نمایید تا لاستیک نکسن با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()