لاستیک نانکن از برندهای معروف و شناخته شده است که دارای کیفیت بالایی می باشد. کمپانی نانکنگ فعالیت حرفه ای مجموعه را در سال 1940 در کشور تایوان آغاز نمود. این مجموعه با بهره گیری از فناوری روز دنیا توانستند با گذشت زمان بر تنوع محصولات و ارتقاء کیفیت لاستیک های نانکن بیافزایند. در نتیجۀ آن، فروش لاستیک نانکن با مشخصات فنی متفاوت صورت می گیرد و امکان خرید لاستیک رادیال نانکن و لاستیک بایاس نانکن برای مشتریان فراهم است. از جمله دسته بندی های اصلی لاستیک نانکن  محسوب می شوند.

فروشگاه تایر ایرانیان به منظور پاسخگویی به نیاز کلیۀ مشتریان، توانسته موفق به تأمین و عرضۀ لاستیک نانکن، لاستیک میشلن و ... در مدل های مختلف گردد. به طور کلی افرادی که طرفدار لاستیک های برند خارجی هستند، می توانند به واسطۀ مجموعۀ تایر ایرانیان، تایر مورد نیاز اتومبیل را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

عوامل مؤثر بر قیمت لاستیک نانکن

نکات مهم و اساسی که بر روی قیمت لاستیک نانکن تأثیرگذار می باشد، مشخصات فنی تایر است. متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، شرایط محیطی و نوع کاربری خودرو توصیه می کنیم لاستیک نانکن مناسب تهیه نمائید که طول عمر بالایی داشته باشد. 

در نظر گرفتن محدوده آج تایر، آج میانی، ابعاد شیار، نحوۀ قرارگیری آج کناری، فواصل شانه تایر، لایه های سرپوش، لایه نگهدارنده هوا در قسمت داخل تایر، تعداد لایه های تشکیل دهنده تایر، تاریخ تولید، حداکثر فشار باد، بار مجاز، سرعت مجاز، اندازه و ... جهت خرید لاستیک دانلوپ و لاستیک سواری نانکن و یا هر مدل خودرو لازم و ضروری است.

به طور کلی هر کدام از شاخص هایی که بدان اشاره نمودیم، نقش اساسی در عملکرد اتومبیل خواهد داشت. بر اساس مدل اتومبیل و موقعیتی که قصد استفاده از خودرو را دارید، پیشنهاد می کنیم با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان، مناسب ترین مدل لاستیک نانکن را سفارش دهید.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 480
نمایش همه
علاقه مندی ها ()