لاستیک پیرلی محصول کشور ایتالیا است که در شهر میلان احداث شده است و به عنوان یکی از کارخانجات شناخته شده و مطرح در سطح جهان به شمار می رود و طی سال ها فعالیت متوالی از سال 1872 تا کنون توانسته انواع  لاستیک پیرلی را در مدل های مختلف تولید و عرضۀ بازار جهانی نماید. در مقابل لاستیک میشلن نیز محصول کشور فرانسه است و فعالیت کمپانی میشلن در سال 1889 توسط برادران ادروارد و آندره میشلن در شهر کلرمون فران تأسیس شده است. لاستیک میشلن آزمون خود را طی سال هایی که در سطح بازار توسط گروه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته ، پس داده است. افراد زیادی همچنان طرفدار خرید لاستیک میشلن برای اتومبیل سواری، شاسی بلند، باری و غیره هستند.

فروشگاه تایر ایرانیان با مشاهدۀ وضعیت بازار و بررسی برندهای مورد پسند از سوی خریداران، توانسته موفق به عرضۀ لاستیک پیرلی، لاستیک میشلن و ... در لیست تایرهای خارجی شود. جهت خرید اینترنتی لاستیک میشلن می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

فاکتورهای مهم خرید لاستیک میشلن و پیرلی

همانطور که می دانید لاستیک میشلن و لاستیک پیرلی هر دو از برندهای خارجی شناخته شده هستند که در جایگاه مناسبی در میان رقبای تجاری خود می باشند. متناسب با مدل اتومبیل خود و شرایط محیطی که قصد استفاده از خودرو را دارید، می توانید از مزایای لاستیک تمام فصل میشلن استفاده نمائید.

البته کمپانی پیرلی نیز متناسب با موقعیت های آب و هوایی متفاوت توانسته موفق به تولید لاستیک تابستانی پیرلی، لاستیک زمستانی و چهار فصل میشلن گردد. بدین ترتیب متناسب با منطقه ای که سکونت دارید، می توانید مناسب ترین مدل لاستیک را تهیه نموده و بدین وسیله در شرایط بارانی و برفی که سطح جاده لغزنده است، به بهترین شکل ممکن می توانید فرمان اتومبیل را کنترل کنید.

با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان، بدون نگرانی و با آسودگی خاطر می توانید انواع  لاستیک میشلن ، پیرلی، نانکن و ... را با قیمت مناسب سفارش دهید.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 366
نمایش همه
علاقه مندی ها ()