اگر می‌خواهید لاستیک نو تهیه کنید، با تنوعی از لاستیک ها در بازار روبرو خواهید شد که بعضاً انتخاب لاستیک مورد نظر بسیار دشوار می‌شود. لاستیک ها دارای مشخصات مختلفی می باشند و از نظر کیفیت و مواد اولیه نیز تفاوت هایی با هم دارند که برای خرید تایر مناسب باید به این موارد دقت داشته باشید. امروزه خرید لاستیک یکی از دغدغه‌های خودرو سواران بوده و افراد به دنبال خرید تایر با کیفیت و کارایی مناسب می باشند.

تایر از اجزای مختلفی تشکیل می شود که هر یک از این قطعه ها نقش مهمی را در این وسیله دارند. اسکلت تایر شامل حلقه‌ای از کابل‌های محکم می باشد که روکشی لاستیکی داشته و این اسکلت فولادی به جهت تحمل بار و استحکام لازم برای انسجام لاستیک در نظر گرفته شده است. انواع لایه های مختلف را داریم که از مواد مختلفی از جمله رشته های پلی استر تشکیل شده اند. اجزای بدنه تایر با استفاده از لاستیک پوشانده شده‌اند تا بتوانند شکلی منسجم را داشته باشند. به طور کلی هر چه لایه های تایر بیشتر باشد، در نتیجه مقاومت آن بالاتر خواهد رفت، بنابراین برخی از تایر ها یک یا دو لایه اضافه دارند که استحکام بالاتری را داشته و این نوع لاستیک ها معمولاً برای ماشین های مسابقه ای به کار می روند تا مقاومت بالایی را در فشار های بالا داشته باشد.  آج لاستیک از اجزای دیگر تایرها می باشد که از لاستیک نرم تشکیل شده و به اندازه دلخواه و در طرح‌ های موردنظر ساخته می شود.

فروشگاه دیجی تایر یکی از مراکز فروش لاستیک مانند  فروش لاستیک میشلن در کشورمان است که انواع تایر ها را در برند های معتبر به فروش می رساند. دیجی تایر فروش اینترنتی محصولاتش را برای شما در نظر گرفته تا بتوانید از سراسر کشور خرید خود را از سایت دیجی تایر خریداری نمایید.

دیجی تایر

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 439
نمایش همه
علاقه مندی ها ()