لاستیک ها نقش مهمی در خودرو ها دارند و کیفیت آنها بر روی عملکرد خودرو تاثیرات قابل توجهی می گذارد. لاستیک تراینگل یکی از لاستیک های معتبر در سطح جهان می باشد که توسط شرکت تری انگل در کشور چین به تولید می‌ رسد.کمپانی تراینگل از تولید کننده های بسیار معتبر چینی در جهان است که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته توانسته لاستیک هایی با کیفیت بسیار بالا و عملکرد عالی را به تولید برساند.

محصولات کمپانی تراینگل برای خودرو های سواری و غیر سواری در نظر گرفته شده و در تولید این تایرها از متریال با کیفیت استفاده شده است. کمپانی تری انگل با تمرکز بر روی محصولاتش و استفاده از فناوری روز دنیا در تلاش است سطح کیفی محصولاتش را ارتقا بخشد و بتواند محصولاتی با کیفیت را به دست مصرف کنندگان برساند. 

خرید انواع لاستیک تری انگل

تایر ها در تنوع بالایی تولید می رسند و برای اینکه بتوانیم یک لاستیک خوب را انتخاب کنیم ، باید به موارد زیادی دقت داشته باشیم. لاستیک تراینگل تحت لیسانس استاندارد های جهانی ساخته می‌شود و تایر ها در انواع صنعتی، کامیونی، باری، شاسی بلند ،سواری، راهسازی، ماشین آلات کشاورزی و غیره به تولید می‌رسند.بنابراین مصرف کنندگان با توجه به نوع خودرو و مدل آن می‌ توانند انواع لاستیک تراینگل مناسب با خودروی خود را تهیه و استفاده نمایند.جهت اطلاع درباره قیمت فروش لاستیک اتسو به سایت مراجعه کنید.

امروزه شاهد فروش بسیار بالای لاستیک تراینگل در جهان هستیم که کشور ما نیز یکی از وارد کنندگان این لاستیک بوده و طرفداران زیادی دارد. در هنگام خرید لاستیک تری انگل و سایر لاستیک ها باید به مشخصات فنی خود توجه داشته باشید تا بتوانید لاستیک مناسبی را انتخاب کنید.مشخصات لاستیک ها مندرج بر روی جداره تایر بوده و توجه به آن در زمان خرید بسیار ضروری می باشد.

دیجی تایر

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 328
نمایش همه
علاقه مندی ها ()