خرید اینترنتی لاستیک دانلوپ در تنوع بالا

لاستیک ها در برند های متعددی در بازار به فروش می‌رسند که یکی از پرفروش‌ترین لاستیکها ،  لاستیک دانلوپ می باشد که در مدل های متنوع در بازار عرضه می‌شود. با خرید اینترنتی لاستیک ، شما زمان مناسبی را برای انتخاب و تصمیم گیری درباره لاستیک مورد نظرتان دارید و میتوانید لاستیک ها را به اسانی و از سراسر کشور تهیه کنید و همچنین اگر اطلاعات لازم را درباره لاستیک مورد نظرتان ندارید، می توانید با همکاران ما در مجموعه دیجی تایر تماس حاصل فرمایید تا مشاوره‌ های لازم به شما داده شود.

فروش اینترنتی لاستیک دانلوپ در فروشگاه دیجی تایر برای مشتریان گرامی در نظر گرفته شده تا بتوانید از سراسر کشور خرید خود را به آسانی انجام دهید. انواع لاستیک های خارجی از جمله لاستیک دانلوپ با تضمین کیفیت و اصالت کالا به شما ارائه داده خواهد شد.

قیمت لاستیک دانلوپ

 لاستیک های خارجی به طور کلی قیمت بالاتری را در مقایسه با لاستیک های داخلی دارند و با توجه به نوسانات ارز و سایر عوامل ،قیمت لاستیک ها به طور مرتب در نوسان می باشد، اما فروشندگان معتبر و بزرگ همچون دیجی تایر با مدیریت خرید های خود می‌ توانند این لاستیک ها را با قیمت مناسب به دست مشتریانشان برسانند. لاستیک دانلوپ یکی از لاستیک های خارجی است که در کشور ما طرفداران زیادی دارد و توسط فروشگاه های مختلف عرضه می گردد بنابراین در زمان خرید باید به اصل بودن تایر دقت داشته باشید و حتماً از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید. فروشگاه دیجی تایر از فروشگاه های معتبر و تخصصی در زمینه فروش تایر های خارجی مانند فروش لاستیک میشلن می باشد و با توجه به نیاز مشتریان از انواع لاستیک دانلوپ را در مجموعه خود گردآوری کرده و آن را به شهرهای مختلف در سراسر کشور ارسال می نماید.

دیجی تایر

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 383
نمایش همه
علاقه مندی ها ()