لاستیک از مهمترین اجزای اتومبیل محسوب می شود که توانسته عامل اصلی حرکت خودرو شناخته شود. بنابراین انتخاب نوع تایر می تواند به طور مستقیم بر روی کنترل فرمان و نحوۀ رانندگی شخص در جاده خواهد داشت. فروش لاستیک بخش مهمی از بازار را به خود اختصاص داده است چون تایر نیز عمر معینی دارد که پس از آن نیاز به تعویض خواهد داشت. البته حوادثی از جمله تصادف و پنچری نیز بر روی کاهش عمر تایر خودرو تأثیرگذار خواهد بود. در همین راستا تولید و فروش لاستیک در سطح جهانی همچنان ادامه دارد و شرکت های سازندۀ خودرو نیازمند به تأمین لاستیکی متناسب با توان اتومبیل هایی که تولید می کنند، می باشند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ فروش لاستیک در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و به منظور توسعه و رشد فعالیت خود در سرتاسر کشور، در تلاش برای تأمین و فروش انواع لاستیک سواری و غیر سواری با برندهای معتبر ایرانی و خارجی مانند فروش لاستیک نکسن می باشند.

فروش لاستیک بر اساس ساختار

 فروش لاستیک بر اساس ساختار در دو دسته بندی اصلی از جمله لاستیک های بایاس و رادیال صورت می گیرد. استقبال از خدمات فروش لاستیک رادیال بیشتر از بایاس می باشد چون جهت ساختار متفاوتی دارند و از اجزای متفاوتی تشکیل شده اند. تایر بایاس از جمله لاستیک هایی است که نحوۀ قرارگیری نخ های لایه با خطر مرکزی تایر، زاویۀ مورب تشکیل می دهد و به نوعی شکل ضربدری را تشکیل می دهد. جنس نخ هایی که استفاده می شود از نایلون است و به هیچ عنوان در قسمت طوقه از سیم فولادی بهره گرفته نمی شود. این در حالی است که جهت تولید لاستیک رادیال از نخ هایی با جنس ریون یا پلی استر استفاده می شود و کاربرد الیاف مصرفی از جنس سیم فولاد در قسمت کمربندی ان، توانسته سطح دوام این نوع تایر را افزایش دهد.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 416
نمایش همه
علاقه مندی ها ()