لاستیک دنلوپ با عنوان لاستیک دانلوپ نیز خرید و فروش می شود و از جمله برندهای ایرلندی به شمار می رود. کمپانی لاستیک سازی دنلوپ توانست در شهر دوبلین فعالیت خود را آغاز نموده ولی با گذشت زمان در راستای توسعۀ مجموعۀ خود توانستند موفق به راه انداری کارخانجات دیگری در کشور آلمان گردد. روزبروز بر کیفیت و تنوع محصولات مجموعۀ خود افزودند، که امروزه شاهد فروش لاستیک دنلوپ رادیال و بایاس متناسب با مدل های مختلف اتومبیل رایج در سطح جهان می باشیم. فروشگاه تایر ایرانیان یکی دیگر از فروشندگان بزرگ در حوزۀ واردات و پخش لاستیک دانلوپ پاسخگوی طرفداران این برند در سطح بازار می باشند. مالکین خودرو که تمایل به خرید لاستیک دانلوپ دارند، می توانند پیش از اقدام به خرید قطعی تایر، با کارشناسان فروش تایر ایرانیان مشورت نموده و پس از بررسی تمام جوانب، لاستیک سواری دنلوپ مورد نظر خود را سفارش دهید.

علت محبوبیت لاستیک دانلوپ

شرکت دانلوپ توانسته بیش از 30 الگوی آج، انواع تایر دنلوپ را تولید و در دسترس مالین خودرو قرار دهد که بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته شده اند. طی سال ها فعالیت موفقیت آمیز توانسته اند گواهی استاندارد ایزو را أخذ نمایند. فروش لاستیک دانلوپ بر اساس شاخص های مختلفی از جمله نوع کاربری خودرو، شرایط آب و هوا، وزن خودرو و ... صورت می گیرد. اگر اطلاعات جامعی در خصوص خرید تایر استاندارد و مناسب برای اتومبیل سواری، باری، مسابقه و ... ندارید، استفاده از نظر کارشناسان فروش مجرب و متعهد تایر ایرانیان و یا رانندگان با سابقه، به شما کمک می کند که بتوانید خرید لاستیک دنلوپ مناسبی را تجربه کنید.

به طور کلی هنگام خرید لاستیک نانکن و تایر دنلوپ توجه به کیفیت و تاریخ تولید تایر حائز اهمیت می باشد. توصیه می شود از خرید لاستیکی که بیش از سه سال از تاریخ تولید آن گذشته است، اجتناب نمائید چون عمر مفید انواع تایر استاندارد و با دوام میان 4 الی 6 سال است. 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 445
نمایش همه
علاقه مندی ها ()