لاستیک نانکن از دیگر برندهای شناخته شدۀ جهانی به شمار می رود که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و متناسب با هر مدل اتومبیلی می توان از لاستیک های نانکن استفاده نمود. لاستیک نانکن که در ایران شهرت یافته است با عنوان لاستیک نانکنگ یا لاستیک نانکن در سطح جهانی عرضه می شود و از سال 1959 همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته یکی از برندهای معروف تایوانی به شمار آید. مجموعۀ نانکنگ از همان ابتدا اقدام به تولید لاستیک های مورد نیاز کشور تایوان نمود ولی با گذشت زمان توانست سطح فعالیت خود را گسترش داده و به کشورهای دیگر صادر نمایند.

فروشگاه تایر ایرانیان یکی از مجموعه های فعال و با سابقه در حوزۀ فروش تایرهای خارجی و داخلی در تهران راه اندازی شده است و توانسته بر حسب نیاز بازار، انواع لاستیک نانکن سواری، شاسی بلند و غیره را تأمین و در اختیار مشتریان قرار دهند.

فاکتورهای تعیین کنندۀ قیمت لاستیک نانکن

هنگام خرید لاستیک نانکن، در نظر گرفتن مشخصات فنی تایر ضرورت دارد چون متناسب با اتومبیل های مختلف، باید تایرهای متفاوتی را تهیه نمائید. در این صورت حداکثر شاخص سرعت، حداکثر توان تحمل بار، ارتفاع فاق به پهنای تایر، قطر رینگ، شاخص حداکثر وزن قابل تحمل، نوع ساختار تشکیل دهندۀ تایر، ارتفاع آج و طرح گل روی لاستیک از جمله موارد مهم و اساسی هستند که هنگام خرید لاستیک نانکن باید در نظر گرفته شوند.

اگر در منطقۀ سردسیر کوهستانی فعالیت دارید، خرید لاستیک نانکن زمستانی را به شما پیشنهاد می کنیم چون متناسب با شرایط آب و هوایی سرد و برفی ساخته شده اند و امکان کنترل اتومبیل بر روی جاده های گل و لای و برفی بسیار راحت می باشد. به طور کلی بر روی لاستیک های زمستانی نانکن عبارت M+S درج می شود که مخفف عبارت Mud یعنی گل و لای و Snow به معنای برف می باشد.

جهت کسب اطلاعات دقیق تر و استعلام قیمت و خرید لاستیک میشلن و لاستیک نانکن و دیگر برندهای خارجی معروف می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()