لاستیک پیرلی به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در سطح بازار به شمار می رود چون لاستیک سازی پیرلی توانسته بر حسب نیاز بازار و مدل های مختلف اتومبیلی که توسط شرکت های خودروسازی تولید و عرضه شده اند، لاستیک های استاندارد و با کیفیتی را تهیه نمایند. چند سال متوالی است که شرکت های معتبر و لوکس خودروسازی توانسته اند جهت تهیۀ لاستیک فابریک اتومبیل های تولیدی مجموعۀ خود اقدام به خرید لاستیک پیرلی نمایند. در واقع شرکت لاستیک سازی پیرلی که در کشور ایتالیا فعالیت خود را بیش از نیم قرن آغاز نموده، توانسته اند موفق به تولید لاستیک پیرلی مخصوص خودروهای فراری گردند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک در راستای برآورده نمودن نیاز دارندگان خودروهای سواری و غیره، توانسته اند لاستیک های پیرلی را در مدل های متفاوت وارد نموده و به لیست محصولات فروشگاه افزوده و امکان خرید مطمئن آنها را برای مشتریان فراهم سازند.

سفارش اینترنتی لاستیک پیرلی با قیمت ارزان

یکی از دسته بندی های اصلی فروش لاستیک پیرلی به لاستیک ران فلت اختصاص دارد چون از دوام بالایی برخوردار است. از ویژگی های بارز این نوع تایر می توان به راندمان و بالانس خودرو اشاره نمود. انتخاب نوع لاستیک تأثیر مستقیم بر نحوۀ عملکرد اتومبیل خواهد داشت. متناسب با خودروهای مسابقه باید لاستیک پیرلی اسپرت تهیه نمائید. طبعتاً متناسب با کاربری های مختلف اتومبیل، نوع لاستیک بر سرعت ترمزگیری و کنترل فرمان هنگام پیچ جاده ها مؤثر خواهد بود.

جهت خرید لاستیک پیرلی، در نظر گرفتن مشخصات فنی مندرج بر روی تایر حائز اهمیت خواهد بود چون متناسب با سطح جادۀ خیس و لغزندۀ بارانی و برفی نیاز به استفاده از لاستیک پیرلی زمستانی است که ارتفاع آج، طرح گل و پهنای تایر چسبندگی لازم نسبت به جاده را تأمین نماید.

پیش از خرید لاستیک پیرلی از مرکز فروش اینترنتی لاستیک می توانید با واحد فروش چرخ و یدک به صورت آنلاین مشورت نموده و پس از تأیید مدل لاستیک استاندارد مورد نظر، خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 450
نمایش همه
علاقه مندی ها ()