لاستیک به عنوان وسیلۀ گردانندۀ سیستم انتقال قدرت برای خودرو شناخته می شود و تأثیر قابل توجهی بر روی کنترل خودرو خواهد داشت. از این رو لاستیک بنز به دلیل قدرت موتوری که اتومبیل های بنز دارند، باید دارای مشخصات فنی ویژه و منحصربفرد باشند. در نتیجۀ این موضوع مهم افراد راحت تر از گذشته می توانند انتخاب و خرید لاستیک مورد نظر را انجام دهند. هنگام خرید لاستیک بنز باید شاخص حداکثر سرعت مجاز را مد نظر داشته باشید. عمدتاً حداکثر سرعتی که تایر در مدت زمان 10 دقیقه تحمل می کند با عنوان سرعت مجاز شناخته می شود و میزان این درجۀ شاخص با استفاده از حروف لاتین A الی Z تعیین می گردد.

جهت تهیۀ لاستیک بنز استاندارد با برندهای معتبر جهانی می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک مشورت نمائید. این مجموعه معتبر بیش از یک دهه است که در حوزۀ فروش تایر فعالیت دارند و می توانند بر حسب نیاز بازار و مدل های متنوع اتومبیل، انواع لاستیک استاندارد وارداتی و داخلی را عرضه نمایند.

مشخصات فنی لاستیک های بنز

اگر برای خرید لاستیک بنز مبتدی هستید، توصیه می کنیم با کارشناسان فروش تایر مشورت نمائید. با توجه به اینکه مشخصات فنی تایر بر روی لاستیک درج می شود، اعداد و حروف درج شده دارای معنا و مفهوم متفاوتی هستند و عموم افراد اطلاعات جامعی نسبت به آنها ندارند. از این رو کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مفاهیم مشخصه های فنی لاستیک بنز، شما راحت تر می توانید انتخاب لاستیک استاندارد مورد نیاز اتومبیل خود را انجام دهید.

قیمت خرید لاستیک بارز و لاستیک بنز ارتباط مستقیم با مشخصات فنی حک شده بر روی تایر، برند و سطح کیفیت آن خواهد داشت. بدین ترتیب می توانید جهت تأمین انواع لاستیک بنز با برندهای نکسن، دانلوپ، پیرلی و ... به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 532
نمایش همه
علاقه مندی ها ()