شرکت لاستیک سازی نکسن فعالیت خود را در سال 1942 آغاز نموده و توانسته اند موفق به تولید انواع لاستیک با کیفیت مرغوب گردند. شرکت نکسن از دیگر شرکت های برتر در حوزۀ تولید لاستیک در کرۀ جنوبی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند انواع لاستیک سواری و غیر سواری را تولید و روانۀ بازار نمایند. جهت انتخاب و خرید  لاستیک نکسن می توانید با کارشناسان فروش تایر مشورت نمائید و یا از تجربیات رانندگان حرفه ای بهره گیرید. انتخاب و خرید لاستیک به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامۀ مقاله قصد داریم به معرفی آنها بپردازیم.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک از جمله مراکز معتبر و با سابقه در زمینۀ واردات و توزیع تایر خودرو با برندهای معتبر خارجی و ایرانی فعالیت دارند و توانسته اند جهت برآورده نمودن مشتریان، امکان خرید لاستیک نکسن را در مدل های مختلف فراهم آورند.

فاکتورهای مهم خرید لاستیک نکسن سواری

نکات متعددی در انتخاب و خرید لاستیک نکسن و هر برند دیگری نهفته است که می توان به مشخصات فنی درج شده بر روی تایر و یا سطح کیفیت محصولات یک برند اشاره نمود. همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، علت استقبال از فروش لاستیک نکسن به دلیل سطح کیفیت بالای محصولات کمپانی نکسن است که توانسته اند انواع تایر رادیال و بایاس را در اندازه های مختلف تولید و در دسترس خریداران قرار دهند.

جهت انتخاب لاستیک نکسن، در نظر گرفتن شاخص حداکثر سرعت مجاز، قدرت تحمل بار مجاز، ابعاد تایر، پهنای محل قرارگیری رینگ، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، تاریخ تولید، نوع ساختار و شرایط کاربری تایر از اهمیت بالایی برخوردار است. دارندگان خودرو متناسب با توان مالی و مدل خودرو می توانند موفق به خرید لاستیک نکسن سواری، لاستیک شاسی بلند نکسن، لاستیک نکن باری و غیره گردند.

برای مشاهدۀ مشخصات فنی لاستیک های نکسن می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. با مراجعه به این مرکز فروش اینترنتی لاستیک معتبر می توانید پس رویت کلیۀ محصولات، با قیمت ارزان لاستیک استاندارد و متناسب با مدل اتومبیل را تهیه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 445
نمایش همه
علاقه مندی ها ()