لاستیک کومهو به عنوان یکی از برندهای شناخته شده از محصولات کرۀ جنوبی به شمار می رود و در بازار ایران مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. کارخانۀ تولید لاستیک کومهو طی سالها فعالیت دچار تغییر و تحول قرار گرفته است. بیش از نیم قرن توانسته اند سطح کیفیت محصولات کمپانی را ارتقاء ببخشند که در نتیجۀ آن، انواع لاستیک کومهو رادیال و بایاس را تولید و در دسترس مشتریان قرار دهند. خرید لاستیک کومهو طرفداران زیادی دارد چون از جمله برندهای معروف و با کیفیت موجود در بازار جهانی محسوب می شود.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک یکی از مراکز عرضه کنندۀ لاستیک های داخلی و خارجی در حال فعالیت می باشد. با هدف جلب رضایت مشتریان توانسته اند امکان خرید لاستیک کومهو را فراهم آورند.

ویژگی های مهم و اساسی خرید لاستیک کومهو

نکات متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید لاستیک کومهو وجود دارد که می توان به نوع کاربری اتومبیل و شرایط محیطی استفاده از خودرو اشاره نمود. انتخاب نوع لاستیک به طور مستقیم بر روی کنترل فرمان در شرایط آب و هوایی مختلف تأثیرگذار خواهد بود. ضمن آنکه لاستیک از نظر مشخصات فنی متفاوت بر روی عملکرد اتومبیل مؤثر است بدین وسیله متناسب با مدل خودرو باید مناسب ترین تایر را تهیه نمائید.

قیمت لاستیک کومهو بر پایۀ عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به مشخصات فنی درج شده بر روی تایر، جنس و مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ لاستیک اشاره نمود. البته قیمت روز ارز نیز بر روی قیمت لاستیک های کومهو در داخل کشور تأثیرگذار می باشد. چند سال اخیر تفاوت قیمت ارز موجب متغیر شدن قیمت تایرهای خارجی در داخل کشور می شود.

جهت استعلام قیمت و انتخاب لاستیک کومهو استاندارد متناسب با مدل اتومبیل خود، می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید. پس از مشورت با کارشناسان مرکز فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک راحت تر می توانید تایر مورد نظر خود را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تهیه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()