لاستیک دانلوپ از جمله برندهای شناخته شده در بازار به شمار می رود که توانسته اند در شهر دوبلین ایرلند تأسیس نمایند. کارخانۀ لاستیک دانلوپ پس از سه سال توانست، فعالیت خود را توسعه ببخشد و کارخانه های جدید خود را در کشورهای آلمان، فرانسه، کانادا و ... توسعه گسترش دهند. انتخاب و خرید لاستیک دانلوپ به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به مشخصات فنی مندرج بر روی تایر اشاره نمود و ما در ادامه مبحث به برخی از موارد مهم آن اشاره مختصری خواهیم داشت.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در حوزۀ واردات و توزیع لاستیک های خارجی و ایرانی در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده و توانسته اند با گذشت چند سال از فعالیت مجموعه، شرایط خرید محصولات فروشگاه را توسعه ببخشند و امکان خرید آنلاین لاستیک را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم سازند.

سفارش آنلاین لاستیک دانلوپ

با توجه به مطالب مذکور، در حال حاضر امکان خرید اینترنتی لاستیک دانلوپ برای طرفداران این برند فراهم می باشد. لاستیک از اجزای مختلفی تشکیل شده است که تأثیر مستقیم بر روی نحوۀ عملکرد اتومبیل خواهد داشت و شرکت های معتبر سازندۀ لاستیک توانسته اند با بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک، انواع لاستیک رادیال، لاستیک بایاس و ران فلت را با مشخصات فنی متفاوت تولید و در دسترس شرکت های خودروسازی مطرح و همچنین خریداران در سطح بازار قرار دهند.

فروش لاستیک دانلوپ با دسته بندی ساختارهایی که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، صورت می پذیرد. بنابراین دارندگان اتومبیل می توانند متناسب با نوع کاربری که برای خودرو در نظر گرفته اند، اقدام به خرید لاستیک دنلوپ تمام فصل، زمستانی و یا تابستانی نمایند. افرادی که به طور کلی در مناطق کوهستانی و سردسیر سکونت دارند، خرید لاستیک دنلوپ زمستانی مناسب ترین گزینه به شمار می رود.

اگر علاقه مند به سفارش آنلاین خرید لاستیک یزد تایر و لاستیک دانلوپ اورجینال هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 438
نمایش همه
علاقه مندی ها ()