لاستیک یزد تایر از برندهای معروف ایرانی شناخته می شود. شرکت لاستیک سازی یزد تایر از سال 1364 فعالیت خود را در شهر یزد آغاز نمود و توانست خط تولید تایر و تیوب انواع دوچرخه و موتور سیکلت را تأسیس نموده و با بهره گیری از فناوری کمپانی IRC ژاپن انواع لاستیک را متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، تولید و عرضه می نمایند.

امروزه تولیدات بروز شرکت یزد تایر با مشارکت کمپانی وردشتاین هلند تولید می شود و توانسته اند سطح کیفیت محصولات کمپانی را نسبت به گذشته ارتقاء ببخشند. افراد زیادی خواستار خرید لاستیک یزد تایر می باشند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک یکی از مراکز بزرگ و شناخته شده در حوزۀ فروش لاستیک سواری، شاسی بلند، باری، کامیون، اتوبوس و ... فعالیت می کند. به اقتضای نیاز مشتریان توانسته اند در لیست محصولات ایران، امکان خرید لاستیک یزد تایر را برای دارندگان اتومبیل و شرکت های خودروسازی داخلی فراهم نموده اند.

دانستنی های مهم لاستیک یزد تایر

شرکت لاستیک سازی یزد توانسته اند با بهبود کیفیت محصولات خود توانسته اند رضایت مشتریان را جلب نمایند. در حال حاضر افراد زیادی خواستار خرید لاستیک یزد تایر هستند. واحدهای تولیدی این شرکت توانسته اند به اقتضای نیاز بازار، انوع لاستیک یزد تایر سواری، شاسی بلند و ... را تولید و به بازار عرضه نمایند.

اگر خواستار خرید لاستیک بی ام و و لاستیک یزد تایر هستید، در نظر گرفتن مشخصات فنی حک شده بر روی تایر حائز اهمیت است چون تأثیر مستقیم بر روی میزان فرمان پذیری خودرو خواهد داشت. اگر قصد تأمین لاستیک های جدید برای اتومبیل خود را دارید، می توانید محصولات فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک را ملاحظه نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ فروش لاستیک های داخلی از جمله انواع لاستیک یزد تایر، بارز و ... فعالیت دارد و بدین ترتیب توانسته اند امکان خرید لاستیک ارزان و با کیفیت مرغوب را برای دارندگان اتومبیل فراهم آورند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 372
نمایش همه
علاقه مندی ها ()