نکات مهم به هنگام خرید لاستیک

یکی از ضروری ترین قسمت های خودرو که نداشتن آن باعث می‌شود خودرو، یک آهن پاره باشد، لاستیک است. استفاده از تایر های نا مناسب، باعث خواهد شد که خودرو نیز در حرکتش امانمان را ببرد. بنابراین، خرید یک لاستیک مناسب و با کیفیت از فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، به شما این اطمینان خاطر را خواهد داد که تایر های خودرویتان با کیفیت می‌باشد و نگران اتفاقات جانبی به دلیل داشتن تایر نامناسب نباشید.

انواع لاستیک خودرو

به طور کلی ما دو نوع تایر داریم. نوع اول تایر های بادی و نوع دوم تایر های غیر بادی هستند. لاستیک های بادی نیز خودشان به دو دسته تیوب دار و بدون تیوب یا اصطلاحا تیوبلس تقسیم می‌شوند. اصولا تایر های غیر بادی در ماشین های صنعتی و کارخانه ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما تایر های بادی در خودرو ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. فروشگاه چرخ و یدک، ارائه دهنده انواع لاستیک های بادی و غیر بادی با کیفیت می‌باشد که می‌توانید با خیال راحت، تایر مورد نظر خود را از آن جا پیدا کرده و سفارش دهید. در ضمن، به دلیل تنوع بالای اجناس در فروشگاه چرخ و یدک، مطمئن باشید که حتما تایر مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. در ضمن می‌توانید رینگ های مورد نظر خود را نیز انتخاب و خرید نمایید.

 اصلی ترین نکات خرید لاستیک

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به هنگام  خرید لاستیک هانکوک و... به آن توجه کرد، ابعاد آن است. به همین دلیل به هنگام خرید تایر باید به اعداد درج شده بر روی آن توجه کرد. فروشگاه چرخ و یدک یکی از بهترین ارائه دهندگان تایر خودرو در انواع سایز های مختلف می‌باشد که می‌توانید تایر مورد نظر خود را از آن جا خریداری کنید. در فروشگاه چرخ و یدک می‌توانید اندازه تایر مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 434
نمایش همه
علاقه مندی ها ()