ویژگی های لاستیک کومهو

یکی از بهترین و قدرتمند ترین لاستیک های تولید شده تا به حال،  لاستیک کومهو می‌باشد. این لاستیک، از جمله 10 تایر معروف و معتبر تولید شده در دنیا می‌باشد. قیمت آن نیز نسبتا بالا است. دلیل بالا بودن قیمتش نیز کیفیت بالای آن و مواد اولیه مرغوبی است که در آن استفاده شده است. شما در فروشگاه چرخ و یدک می‌توانید با بررسی مدل ها و اندازه های مختلف لاستیک کومهو، نسبت به خرید آن نیز اقدام فرمایید. همان طور که می‌دانید، خرید یک لاستیک با کیفیت، باعث می‌شود که کیفیت رانندگی با خودرو نیز بالا برود. همچنین قدرت فرمان پذیری خودرو نیز افزایش می‌یابد. همان طور که می‌گویند پا قلب دوم انسان است، لاستیک نیز قلب دوم ماشین به حساب می‌آید! زیرا لاستیک بی کیفیت، خودرو را از کار می‌اندازد و مشکلات دیگری را نیز بر سر خودروی شما باز می‌کند. برای خرید انواع لاستیک با کیفیت می‌توانید از فروشگاه چرخ و یدک اقدام نمایید.

مزایای خرید و استفاده از لاستیک کومهو

در فروشگاه چرخ و یدک، شما می‌توانید انواع و ابعاد مختلف لاستیک کومهو را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. اما باید قبل از هر چیزی، مزایای استفاده از لاستیک کومهو را بدانید. این لاستیک، به راحتی، وزن خودرو را به جاده منتقل می‌کند و چسبندگی مناسبی نیز دارد. همچنین به دلیل استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در تولید این لاستیک، نصب آن نیز بسیار آسان است. همچنین در هنگام رانندگی، صدای بسیار کمی را در داخل خودرو خواهید شنید. زیرا از دسته لاستیک های خشک نمی‌باشد. خرید لاستیک دانلوپ را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

در فروشگاه چرخ و یدک، انواع مختلف لاستیک کومهو وجود دارد که با توجه به ابعاد و اندازه آن ها، قیمتشان نیز متفاوت است. ولی در کل، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک می‌توانید لاستیک مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را در درب منزل تحویل بگیرید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 306
نمایش همه
علاقه مندی ها ()