در حال حاضر می توانید لاستیک مورد نیاز اتومبیل خود را با برندهای معروف و شناخته شده تهیه نمائید. لاستیک پیرلی محصول کشور ایتالیا می باشد و از جمله لاستیک های وارداتی شناخته شده در سطح جهان شناخته می شود. کمپانی پیرلی به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در حوزۀ تایر به شمار می رود. افراد زیادی خواستار خرید لاستیک پیرلی جهت جایگزین نمودن لاستیک فابریک اتومبیل خود می باشند. در واقع تنوع برندهای لاستیک، انتخاب را برای افراد کمی دشوار نموده است. لاستیک میشلن نیز یکی دیگر از برندهای معروف در حوزۀ تایر به شمار می رود و از محصولات کشور فرانسه محسوب می شود. اگر در انتخاب و خرید لاستیک پیرلی اتومبیل خود تردید دارید، می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ تایر ایرانیان به صورت آنلاین و یا حضوری مشورت نموده و متناسب با مدل اتومبیل و بودجه ای که در اختیار دارید، مناسب ترین تایر را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

با توجه به اینکه لاستیک های پیرلی و لاستیک میشلن از جمله برندهای شناخته شده در جهان محسوب می شود ولی به دلیل تنوع مدل های لاستیک توسط کمپانی های سازنده، انتخاب و خرید مدل لاستیک میشلن برای افراد مبتدی و بدون تجربه دشوار می باشد. در نتیجه کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی لاستیک میشلن استاندارد و با کیفیت، راحت تر می توانید اقدام به خرید لاستیک میشلن نمائید. البته این مسئله در رابطه با برند لاستیک پیرلی نیز صدق می کند.

فروش لاستیک پیرلی بر اساس نوع کاربری و مشخصات فنی در دسته بندی متفاوت تولید و عرضه می شوند. به عنوان مثال جهت تجهیز نموده خودروهای ورزشی و اسپرت، نیاز به خرید لاستیک پیرلی اسپرت دارد. در عین حال جهت خرید لاستیک خودروهای سواری، می توانید اقدام به خرید لاستیک میشلن سواری نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین لاستیک میشلن و برندهای مطرح می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()