مرکز معتبر خرید لاستیک پیرلی

در صورت نیاز به خرید بهترین تایرهای بازار از جمله  لاستیک پیرلی ، پیشنهاد می‌کنیم با متخصصین فروش تایر ایرانیان تماس حاصل نمایید. همچنین، جهت شناخت بهتر ساختار انواع تایرها همچون لاستیک پیرلی، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ساختار یک تایر خودرو

ارتباط با کارشناسان تایر ایرانیان، می‌تواند در شناخت بهتر شما از ساختار یک خودرو ، بسیار مثمر ثمر باشد. لازم به ذکر است که اساسا تایر خودرو از چهار جزء اصلی تشکیل شده است که در ادامه به شرح آن پرداخته می‌شود.

  • آج : آج عنصر اتصال بین لاستیک و جاده است که نیروی محرکه از طریق آن منتقل می شود. شایان ذکر است که آج، بسته به نوع و منطقه استفاده از لاستیک، دارای ترکیب و پروفیل لاستیکی مختلفی می باشد.
  • دیواره جانبی و تسمه فولادی: در بخش بعدی، ساختاری چند لایه ساخته شده از پوششی فولادی و الیاف مصنوعی قرار دارد که از لاشه زیر آج در برابر عوامل خارجی محافظت می کند (تسمه فولادی). دیواره جانبی نیز هندلینگ پایدار را تضمین می‌کند.
  • مهره لاستیک: مهره ای که روی فلنج رینگ تعبیه شده است، لاستیک را در موقعیت خود نگه می‌دارد تا لاستیک حتی پس از باد شدن محکم روی رینگ نشسته و به پایین سر نخورد.
  • لاشه: لاشه در داخل لاستیک دارای عملکرد پشتیبانی بوده و از چندین لایه پارچه که به طور مستقل در لاستیک جاسازی شده‌اند، تشکیل شده است. لازم به ذکر است که هر چه لایه های پارچه از ابریشم مصنوعی، الیاف پلی آمید یا فولاد بیشتری، پردازش شود، لاشه پایدارتر خواهد بود. خرید لاستیک میشلن را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

نمایندگی عرضه و توزیع لاستیک پیرلی

در صورت نیاز به خرید لاستیک پیرلی، می‌توانید به محصولات تایر ایرانیان اعتماد نمایید. و اطمینان یابید که با خرید محصولات تایر ایرانیان به بهترین و خوش قیمت‌ترین تایرهای بازار دسترسی خواهید داشت. به عبارتی، تایر ایرانیان به عنوان نمایندگی عرضه و توزیع لاستیک پیرلی، از جمله مراکز صاحب نام و خوش سابقه در تسهیل دسترسی مشتریان به انواع تایرهای با کیفیت از جمله لاستیک پیرلی می‌باشد.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()