لاستیک هانکوک از دیگر برندهای معروف کره ای است که افراد می توانند به صورت اورجینال توسط فروشندگان معتبر تهیه نمایند. جهت خرید تایر، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم لازم و ضروری است که در ادامۀ مقاله به برخی از این موارد مهم اشاره می نمائیم. امروزه در بازار شاهد فروش  لاستیک هانکوک  در مدل های مختلف می باشیم چون شرکت لاستیک سازی هانکوک متناسب با مدل های مختلف اتومبیل که توسط شرکت های خودروسازی تولید و روانۀ بازار شده است، اقدام به تولید انواع تایر هانکوک سواری، شاسی بلند، کامیونی، باری و ... نموده اند. بدین ترتیب هنگام خرید لاستیک هانکوک باید مشخصات فنی مندرج بر روی تایر را مورد بررسی قرار دهید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک سال های متوالی با تلاش فراوان توانست شرایط مناسبی جهت خرید تایرهای برند خارجی از جمله تایر هانکوک را برای مشتریان فراهم سازد. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نموده و مشورت نمائید.

مشخصه های لاستیک هانکوک اورجینال

بدون شک افرادی که در صدد برای خرید لاستیک نکسن و لاستیک سواری هانکوک می باشند، کسب اطلاعات جامع در خصوص مفاهیم مشخصات فنی لاستیک در انتخاب و خرید تایر مناسب حائز اهمیت است. از این رو بیش از گذشته در فضای اینترنت به شرح مفاهیم علائم مندرج بر روی تایر می پردازیم تا بدین وسیله رانندگان بدون دغدغه می توانند تایری متناسب با مدل اتومبیل خود تهیه نمایند. قیمت لاستیک هانکوک بر مبنای مشخصات فنی درج شده بر روی تایر، تاریخ تولید و میزان کیفیت آن تعیین می شود. لاستیک تمام فصل هانکوک از نظر قیمت مقرون به صرفه می باشد و رانندگان می توانند در طول سال از مزایای این نوع تایر بهره مند گردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به دلیل نوع فعالیتی که دارد، همواره آمادۀ سرویس دهی به مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشد.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()