لاستیک پیرلی از برندهای معروف کشور ایتالیا محسوب می شود که در سطح جهانی عرضه می شوند. فروش  لاستیک پیرلی در مدل و مشخصات فنی متفاوت صورت می گیرد. در نتیجه هنگام خرید لاستیک خودرو باید این نکات مهم را مد نظر داشته باشید. لاستیک به عنوان قطعه ای است که ارتباط مستقیم با سطح جاده دارد و نقش تعیین کننده ای بر روی میزان چسبندگی خودرو با سطح جاده دارد. بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل باید تایر مناسبی را تهیه نمائید. انتخاب مدل تایر بر روی میزان سرعت و کنترل پذیری فرمان اتومبیل خواهد داشت. در نتیجه توصیه می کنیم پیش از خرید تایر باید مشخصات فنی درج شده بر روی لاستیک پیرلی را با مشخصات فنی اتومبیل تطبیق دهید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در زمینۀ تأمین و فروش تایر در تهران راه اندازی شده است ولی با گذشت زمان توانسته بر تنوع محصولات فروشگاه افزوده و امکان خرید لاستیک پیرلی و دیگر برندهای خارجی و ایرانی را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است.

مشخصات فنی لاستیک پیرلی سواری

مشخصات فنی محصولات تایر بر روی آنها حک می شود. در نتیجه رانندگان جهت خرید لاستیک نکسن و لاستیک پیرلی و هر برند دیگری باید اطلاعات مکفی نسبت به مفاهیم حروف و اعداد درج شده بر روی تایر داشته باشند. چرا علائم حکاکی بر روی لاستیک های خودرو نشان دهندۀ شاخص حداکثر سرعت، حداکثر بار مجاز، میزان تحمل حرارت، نوع ساختار، نوع کاربری در شرایط آب و هوایی مختلف، ابعاد تایر، سایز رینگ، سایز فاق تایر، تاریخ تولید و نوع مواد اولیۀ تشکیل دهنده می باشد. هر کدام از موارد فوق بر روی قیمت لاستیک پیرلی و هر برند دیگری تأثیرگذار می باشد و با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک با آسودگی خاطر می توانید از میان محصولات فروشگاه، تایر مناسبی را متناسب با مدل اتومبیل خود تهیه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()