باتری اوربیتال از جمله محصولات زیر دستۀ شرکت سپاهان باتری به شمار می رود. این کمپانی فعالیت خود را در سال 1379 در شهر اصفهان راه اندازی شده است و به صورت تخصصی در حوزۀ تولید باتری های ماشین فعالیت دارد. این کمپانی معتبر توانسته متناسب با مدل های مختلف خودرو، انواع باتری اوربیتال را با مشخصات فنی منحصربفرد تولید و به بازار عرضه نمایند. امروزه فروش باتری اوربیتال به عنوان یکی کامل ترین محصولات این کمپانی تایرسازی محسوب می شود. باتری های اوربیتال از نظر شاخص های تولید، فنی و کیفی در رتبه های برتر در سطح کشور شناخته می شوند و میزان قدرت و انرژی استارت اتومبیل شما را تضمین می کند.

مشخصه های مهم باتری اوربیتال

فروشگاه چرخ و یدک دارای سابقۀ طولانی در زمینۀ تأمین و فروش لاستیک و انواع باتری ماشین با برندهای معروف و شناخته شده می باشد. این مجموعۀ معتبر در تمام ایام سال همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشد و توانسته اند امکان خرید اینترنتی باتری اوربیتال را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است.

از ویژگی های مهم باطری ماشین اوربیتال می توان به عدم نیاز این نوع باتری به مراقبت اشاره نمود. ضمن آنکه علت اصلی افزایش محبوبیت فروش باتری اوربیتال طول عمر بالای آن، تسریع فرآیند شارژ، کاهش خوردگی قسمت ترمینال و افزایش مقاوت نگهداری شارژ اشاره نمود. قیمت باتری اوربیتال به کیفیت، نوع و مشخصات فنی محصولات بستگی دارد. باتری اوربیتال قرمز، باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری اوربیتال ای اف بی از جمله انواع باتری اوربیتال به شمار می روند. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند که متناسب با موقعیت های مختلف می توانید جهت تجهیز نمودند اتومبیل خود، از مزایای آنها استفاده نمائید. پیش از خرید می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک مشورت نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()