افراد زیادی خواستار تجهیز نمودن اتومبیل خود به رینگ اسپرت هستند چون این نوع رینگ خودرو دارای یک سری ویژگی های مهم و کاربردی است که در ادامۀ این پست به صورت ویژه بدان می پردازیم. هدف اصلی برخی از رانندگان جهت خرید رینگ اسپرت این است که بتوانند کنترل و فرمان پذیری اتومبیل را نسبت به حالت عادی بهبود ببخشند. در این صورت شرایط را به نوعی برای افزایش سرعت خودرو فراهم سازند. از این رو دارندگان خودروهای مسابقه و یا افرادی که تمایل به استفاده از اتومبیل خود را برای مسابقات رالی هستند، اقدام به تعویض رینگ اتومبیل به رینگ اسپرت می نمایند. به کارگیری رینگ اسپرت برای اتومبیل و کاربرد خودرو در سطح شهر دارای یک سری مزایا و همچنین معایب است. از این رو قصد داریم در ادامۀ این مبحث به نکات مهم این چنینی اشاره نمائیم.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک دارای سابقه ای طولانی در حوزۀ تأمین برخی از قطعات خودرو منجمله انواع رینگ اسپرت در کنار لاستیک و باتری ماشین می باشند. این مجموعۀ معتبر توانسته بر حسب نیاز دارندگان خودرو در سطح شهر، امکان خرید رینگ اسپرت سواری و شاسی بلند را برای مشتریان فراهم سازند.

مزایای خرید رینگ اسپرت استاندارد

از ویژگی های بارز رینگ اسپرت می توان به افزایش انعطاف فرمان پذیری خودرو، تسریع قدرت مانور اتومبیل، افزایش سطح تماس تایر با جاده و ایحاد خط ترمز کوتاه و ایجاد جلوه ای زیبا به اتومبیل اشاره نمود. نکتۀ اساسی و قابل توجهی که در رابطه با مزیت کاهش خط ترمز وجود دارد، جنس لاستیک و همچنین نوع آج و طرح گل لاستیک نیز تأثیرگذار می باشد. قیمت رینگ اسپرت به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به طرح، سایز و جنس آن اشاره نمود. در حال حاضر می توانید جهت خرید رینگ اسپرت نگاهی به محصولات رینگ فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و پس از مقایسۀ محصولات، با قیمت مناسب رینگ اسپرت مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 421
نمایش همه
علاقه مندی ها ()