اهمیت لاستیک در عملکرد خودرو

بسیاری از رانندگان از اهمیت لاستیک در خودرو آگاه نیستند،  این در حالیست که تایرها از جمله ابزارهای ضروری جهت ایمنی وسیله نقلیه، راننده و سرنشینان به شمار می‌روند. چرا که تایرها، نقطه تماس بین ماشین و آسفالت بوده و بنابراین در گردش و عملکرد صحیح خورو، نقش اساسی دارند. در صورت نیاز به خرید و تعویض لاستیک خود، می‌توانید با کارشناسان چرخ و یدک تماس حاصل نمایید.

نحوه افزایش دوام و ماندگاری تایر

مشاورین مجموعه چرخ و یدک در ایمنی جاده و تحرک متخصص بوده! و به همین دلیل نکاتی را در اختیار شما قرار می دهند که به شما کمک می کند تا از لاستیک های خود به خوبی مراقبت نموده و به هنگام رانندگی در اطراف شهر یا در سفرهای جاده‌ای با مشکل و نقصی مواجه نشوید. خرید لاستیک پیرلی را از طریق سایت انجام دهید.

  • زمان و شرایط را بررسی کنید: روکش‌ هر لاستیکی، دارای نشانگری است که نشان دهنده ساییدگی هر تایر می‌باشد.  بسیار مهم است که در نظر داشته باشید که وقتی سطح لاستیک به ارتفاع نشانگر رسید، فورا آنها را تعویض نمایید.
  • فشار را زیر نظر داشته باشید: همیشه باید فشار ذکر شده در شماره تایرها را در نظر گرفته و اطمینان داشته باشید که لاستیک ها در شرایط عالی قرار دارند.
  • به لبه‌ها توجه کنید: گاهی اوقات هنگام پارک کردن، ناخواسته لاستیک را به لبه‌های پیاده‌رو می‌ساییم که می‌تواند موجب بریدگی و آسیب‌های جزئی به تایر شود.

به طور حتم، از طریق تماس با کارشناسان چرخ و یدک، می‌توانید اطلاعات بیشتری در حوزه افزایش دوام و ماندگاری تایرهای خود دریافت نمایید.

بهترین مرکز خرید لاستیک

در نظر داشته باشید که مجموعه چرخ و یدک، از جمله مراکز خوشنام در تسهیل دسترسی مشتریان به بهترین تایرهای بازار می‌باشد. در صورت قصد تعویض تایرهای خودروی خود می‌توانید به مجموعه محصولات چرخ و یدک، اطمینان نمایید. همچنین در صورت مواجه شدن با هر گونه چالشی در طی فرایند خرید آنلاین محصول، با بخش پشتیبانی این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 357
نمایش همه
علاقه مندی ها ()