بهترین روش خرید لاستیک

در صورت نیاز به خرید لاستیک ، پیشنهاد ما این است که با مشاورین فروش چرخ و یدک تماس حاصل نمایید. همچنین در صورت نیاز به کسب آگاهی بیشتر در زمینه نحوه بازرسی تایر، مطالعه این مطلب ارائه شده از سوی مشاورین چرخ و یدک، به طور حتم سودمند خواهد بود. 

بازرسی تایر

منظور از بازرسی لاستیک، زمان بررسی این است که آیا تایر باید تعویض شود یا خیر. به گفته مشاورین چرخ و یدک، شما باید به چند نکته توجه کنید:

آج و طرح تایر: عملکرد اصلی آج،  تایر منحرف کردن آب از زیر تایر برای بهبود کشش در جاده‌های خیس است. هنگامی که الگوی آج به زیر 1.6 میلی متر کاهش یابد، تایر دیگر ایمن نیست. در واقع در اکثر کشورهای جهان، غیرقانونی است. اگر عمق شیارها کمتر باشد، به این معنی است که تایر باید بلافاصله تعویض شود که در خرید لاستیک باید در نظر گرفته شود.

سایش نامنظم آج : سایش ناهموار آج، نشانه این است که لاستیک باید در خرید لاستیک بررسی شود. این علامت، می‌تواند نشان دهنده ناهماهنگی چرخ یا فشار باد نامناسب باشد. اگر ساییدگی شدید یا بسیار سریعتر از حد انتظار است، بهتر است قبل از تعویض تایرها، سیستم تعلیق خود را توسط یک مرکز معتبر، بررسی و در صورت لزوم اصلاح کنید. چرا که  تراز نامناسب یا فرسوده شدن اجزای سیستم تعلیق، می‌تواند عمر تایر را به شدت کاهش دهد. اگر ساییدگی در لبه بیرونی یا داخلی بیشتر باشد، ممکن است مشکل از تراز نشدن چرخ‌ها باشد. اگر در قسمت مرکزی باشد نشانه فشار زیاد است.

نوآوری در لاستیک‌های مجموعه چرخ و یدک

مجموعه چرخ و یدک، از جمله تیم‌هایی می‌باشد که  دائما به سمت نوآوری در فناوری‌های تایر و سایر محصولاتی که نیازهای مشتریان ما را برآورده می‌کنند، در حال حرکت می‌باشد.  به همین دلیل است که اعضای این تیم، شرایط مختلف استفاده از لاستیک‌های خود را بررسی می نمایند تا اطمینان حاصل نمایند که لاستیک‌های این مجموعه، نیازهای مشتری را برآورده می‌سازند. پیشنهاد می‌کنیم شما نیز به مجموعه محصولات چرخ و یدک، اعتماد کرده و در صورت نیاز به تعویض تایرهای خود، سفارش خرید لاستیک مانند خرید لاستیک پیرلی را در این مجموعه ثبت نمایید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 657
نمایش همه
علاقه مندی ها ()