اهمیت توجه به کارکرد لاستیک

واقعیت بیانگر این است که اکثر رانندگان به جنبه زیبایی وسیله نقلیه و سیستم های ایمنی خودرو، بیشتر از کیفیت لاستیک‌های آن اهمیت می‌دهند. این در حالیست که لاستیک یکی از ستون‌های اساسی در عملکرد صحیح خودرو به شمار می‌آید.

پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که قصد تعویض تایرهای خود را دارید، با کارشناسان مرکز فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک، تماس حاصل نمایید.

نقش تایر در ایمنی وسیله نقلیه

حفظ سطح بالایی از ایمنی در هر شرایطی و اطمینان از عملکرد صحیح وسیله نقلیه بسیار مهم است. یکی از عوامل بسیار مهم در عملکرد صحیح وسیله نقلیه، تایر آن می‌باشد. شایان ذکر است که تایر یک "لوازم جانبی" نیست، بلکه یک جزء فنی ضروری است که نقش فعالی در ایمنی و عملکرد وسیله نقلیه در حال حرکت، ایفا می‌کند. به عبارتی، لاستیک تنها راه ارتباطی بین وسیله نقلیه و جاده بوده و کارکردهای آن به این شرح است:

  • نگهداری بار
  • انتقال قدرت
  • هدایت وسیله نقلیه
  • کمک به رفتار جاده ای صحیح

مرکز معتبر عرضه و توزیع لاستیک

وضعیت لاستیک‌ها،  پس از دو عامل حواس‌پرتی و خواب‌آلودگی ، سومین عامل تصادف مهم در جاده‌ها می‌باشد. لاستیک‌ها،  تنها عنصری از خودرو هستند که همیشه با زمین در تماس هستند و به همین دلیل باید مرتبا چک شوند. اگر قطعه‌ای که باید چسبندگی را تضمین کند در شرایط خوبی نباشد، در این صورت حتی استفاده از یک ماشین قدرتمند و پایدار در سرعت های بالا بی فایده خواهد بود!

لازم به توضیح است که چرخ و یدک از جمله مراکز معتبر در عرضه و فروش بهترین برندهای لاستیک بازار مانند فروش لاستیک نکسن بوده! و به دلیل ملزم ساختن اعضای تیم خود به جلب رضایتمندی مشتریان، همواره توزیع محصولات دارای استانداردهای کیفی را مدنظر قرار می‌دهد. مجموعه چرخ و یدک به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که تنها با یکبار خرید از تایرهای چرخ و یدک، به یکی از مشتریان ثابت این مجموعه تبدیل خواهند شد. در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات بیشتر می‌توانید با بخش پشتیبانی چرخ و یدک ارتباط گیرید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 416
نمایش همه
علاقه مندی ها ()