همانطور که می دانیم لاستیک ها از اجزای بسیار مهم در خودرو می‌ باشند. لاستیک با نام تایر نیز شناخته می‌ شود و تنها بخشی از خودرو است که با زمین در تماس بوده و به همین جهت انتخاب یک لاستیک مناسب بسیار اهمیت دارد. خرید و فروش لاستیک در برند های مختلف انجام می‌ گیرد و برخی از برند ها که شناخته شده در جهان هستند ، کیفیت بالایی را برای محصولاتشان در نظر می گیرند. فروشگاه چرخ و یدک یکی از بزرگ ترین مراکز  خرید لاستیک در کشورمان است که پخش مستقیم لاستیک ها را ارائه می کند. 

لاستیک ها در انواع رادیال و بایاس هستند که لاستیک‌ های بایاس همان لاستیک های قدیمی هستند که از نخ های ابریشمی تشکیل می شدند و امروزه نیز این لاستیک‌ ها توسط برخی از تولید کنندگان به تولید می‌ رسد و طرفداران خاص خودش را دارد. اما با توجه به اینکه لاستیک های سیمی جایگزین لاستیک های نخی شدند و لاستیک های سیمی یا رادیال به تولید رسیدند، این لاستیک‌ ها از سیم های متقاطع استیل تشکیل می شوند که موجب مقاومت هرچه بیشتر لاستیک می شود.

خرید لاستیک به صورت اینترنتی

فروشگاه چرخ و یدک از مراکز  فروش لاستیک به صورت مستقیم می باشد ، این مجموعه ی معتبر در جهت افزایش رضایتمندی مشتریانش ، فروش اینترنتی لاستیک را در نظر گرفته و افراد علاقه مند به خرید اینترنتی لاستیک با مراجعه به سایت چرخ و یدک می توانند خرید آسانی را تجربه کنند. خرید لاستیک در نوع اصلی بسیار مهم است و همانطور که می دانیم لاستیک های تقلبی در بازار بسیار افزایش پیدا کرده‌ اند، به همین جهت پیشنهاد می شود که همیشه از فروشندگان معتبر و باسابقه خرید لاستیک را انجام دهید تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه و وقتتان، موجب افزایش ایمنی خودرو شوید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()