زمانی که می‌خواهید لاستیک جدیدی را خریداری کنید، باید به اعداد و حروف درج شده بر روی لاستیک ها توجه داشته باشید بنابراین توجه بر روی جداره لاستیک در خرید لاستیک بسیار ضروری است. این اعداد و حروف مشخص کننده کلاس تایر ، نسبت ابعاد ،رتبه بندی سرعت، ساخت و ساز ،قطر چرخ ، فهرست بار و... می باشد و اطلاعات بسیار مناسبی را در این باره به شما خواهد داد. در زمان خرید از مراکز  فروش لاستیک بسیار مهم است که اطلاعات لازم را برای انتخاب یک لاستیک مناسب داشته باشید.

فروش لاستیک در انواع برند ها

اندازه ی لاستیک بسیار مهم بوده و قطر لاستیک در واقع بر کشش و پایداری خودرو تاثیرگذار است و اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم لاستیک پهن تر از لاستیک باریک پایدارتر است و همچنین لاستیک های بزرگ در معرض آسیب بیشتری قرار می‌گیرند.همچنین لاستیک هایی که دارای جداره های کوتاه تری می باشند سواری سخت تری را برای شما ایجاد خواهند کرد اما اگر جداره لاستیکها طولانی تر باشد ، در رانندگی راحتی را افزایش می‌ دهد. دانستن نکاتی در این خصوص بسیار مهم بوده و باید اندازه ی لاستیک را متناسب با خودرو و در نوع مطلوب انتخاب نمایید.

اجزای لاستیک

لاستیک ها دارای اجزای مختلفی هستند که شامل آج، طوقه، بدنه، تسمه، دیواره ی جانبی، لایه های اضافی پلی استر و... می باشد. هر یک از این اجزا در صورتی که به شکل مناسب طراحی و ساخته شوند ، موثر در عملکرد خودرو خواهد بود. مرکز فروش لاستیک چرخ و یدک انواع لاستیک را در برند های معتبر جهانی و در نوع داخلی و وارداتی برای شما در نظر گرفته است تا بتوانید خرید اینترنتی را از این مرکز معتبر و تخصصی انجام دهید. این مجموعه فروش لاستیک در برند های معتبر مانند فروش لاستیک کومهو را ارائه می کند و تمامی محصولات در نوع اصلی و با کیفیت هستند. 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()