لاستیک دانلوپ از برندهای ژاپنی محسوب می شود که فعالیت کمپانی دانلوپ تایرز در سال 1963 آغاز گردید. با توجه به زمان مختصری که در اینجا در اختیار داریم به برخی از معرفی و ویژگی های مهم لاستیک دانلوپ  می پردازیم. فروش لاستیک دانلوپ با مشخصات فنی متفاوت صورت می گیرد که این مسئله باعث می گردد تا رانندگان بتوانند متناسب با مدل اتومبیل، لاستیک مناسبی را تهیه نمایند. فروشگاه تایر ایرانیان با اتکاء به کادر فروش مجرب توانسته شرایط مناسبی برای خرید تایرهای خارجی برای مشتریان گرامی فراهم نمایند که در ادامۀ مقاله بدان می پردازیم.

خرید لاستیک دانلوپ متناسب با شرایط محیطی

شرکت لاستیک سازی دنلوپ توانسته با پیشرفت تکنولوژی موفق به ساخت انواع لاستیک دانلوپ با کیفیت عالی گردد. بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک باعث گردیده تا این کمپانی بتواند موفق به تولید انواع لاستیک تابستانی دانلوپ، لاستیک زمستانی و لاستیک تمام فصل گردند. در این صورت رانندگان متناسب با موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی مناسب ترین تایر دانلوپ را خریداری نمایند. عمدتاً در مناطق آب و هوایی معتدل خرید لاستیک تمام فصل دانلوپ صرفه اقتصادی دارد و این در حالی است که در مناطق سردسیر که اکثر مواقع با بارش باران و برف روبرو هستند، لاستیک زمستانی پیشنهاد داده می شود. البته متناسب با شرایط آب و هوایی گرمسیر، لاستیک تابستانی دنلوپ می تواند گزینۀ مناسبی در نظر گرفته شود که مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرمای طاقت فرسا خواهد داشت. خرید لاستیک پیرلی را از سایت در نوع اصل انجام دهید.

شرکت تولیدی لاستیک دانلوپ بر حسب نیاز شرکت های خودروسازی مطرح در سطح جهان توانسته اند موفق به تولید لاستیک دانلوپ سواری، شاسی بلند، مسابقه، باری، کامیون، اتوبوسی، ماشین آلات کشاورزی، صنعتی و غیره گردند. بدین ترتیب رانندگانی که طرفدار خرید لاستیک دانلوپ اورجینال با ساختار رادیال می باشند می توانند نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان داشته باشند. 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 370
نمایش همه
علاقه مندی ها ()