خرید لاستیک میشلن یکی از انتخاب های رانندگان حرفه ای محسوب می شود. همانطور که می دانید میشلن یک برند فرانسوی است که بیش از یک قرن دارای سابقۀ فعالیت می باشد و توانسته اند طی این سال ها به موفقیت های عظیمی دست پیدا کنند و محصولات متنوعی را بر اساس استاندارد های بین المللی تولید و روانۀ بازار نمایند. سال های متوالی است که  لاستیک ‌میشلن به عنوان لاستیک فابریک برخی از شرکت های خودروسازی مطرح در جهان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدیهی است خیلی از افراد طرفدار خرید لاستیک میشلن برای اتومبیل خود می باشند چون محصولات برند میشلن از کیفیت بالایی برخوردار است و طی سال های متوالی، گواهی های ایزو دریافت نمایند. جهت خرید لاستیک سواری میشلن می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید. توسط این مرکز معتبر به سهولت می توانید متناسب با مدل اتومبیل خود، بهترین تایر را خریداری نمائید.

نکات کلیدی خرید لاستیک میشلن

کمپانی میشلن دارای رتبه های برتر جهان در حوزۀ تولید لاستیک می باشد و توسط بسیاری از شرکت های خودروسازی مورد تأیید قرار گرفته است و از عملکرد فنی محصولات این برند معتبر استقبال نموده اند. با توجه به وارداتی بودن محصولات این برند، امکان خرید لاستیک میشلن ارزان از طریق مراکز فروش معتبر و با سابقه برای شما فراهم می باشد. البته می بایست مشخصات فنی درج شده بر روی تایرها را مد نظر داشته باشید و به هیچ عنوان تایرهایی که بیش از 3 سال از تاریخ تولید آنها گذشته است را خریداری ننمائید چون عمر مفید لاستیک، 4 الی 6 سال از تاریخ ساخت آنها می باشد.

نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید بهترین لاستیک میشلن و هر برند دیگری وجود دارد که مرکز فروش لاستیک چرخ و یدک توانسته در مقالات متعددی به آنها بپردازد و در راستای افزایش سطح آگاهی، در اختیار شما قرار دهند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()