لاستیک پیرلی یکی از برندهای شناخته شده در بازار به شمار می رود که متناسب با مدل های مختلف اتومبیل می توان بهترین تایر را تهیه نمود. کمپانی پیرلی توسط آقای باتیستا پیرلی در ایتالیا راه اندازی شد. این کمپانی معتبر توانست متناسب با محصولاتی که شرکت های خودروسازی تولید و روانۀ بازار نموده اند، انواع لاستیک برای خودروهای سبک و سنگین را در دسترس انتخاب و خرید مشتریان گرامی قرار دهند. از مهمترین ویژگی های لاستیک پیرلی می توان به کیفیت بالای آنها اشاره نمود. در همین راستا افراد زیادی خواستار خرید لاستیک پیرلی هستند چون منطبق بر استانداردهای بین المللی تولید شده اند. به دلیل محبوبیت بالایی که تایرهای پیرلی در ایران دارد، فروشگاه چرخ و یدک توانسته موفق به عرضۀ انواع لاستیک پیرلی گردد.

مهمترین ویژگی های لاستیک پیرلی

تایرهای این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بدین وسیله افرادی که به دنبال خرید تایر برای اتومبیل خود می باشند، خرید لاستیک پیرلی را پیشنهاد می کنیم. همانطور که می دانید نوع لاستیک بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار می باشد. در نتیجه توصیه می کنیم در زمان خرید تایرهای خودرو، به طور دقیق مشخصات فنی درج شده بر روی تایرها را بررسی نمائید و سپس منطبق با مدل اتومبیل، مناسب ترین لاستیک را خریداری نمائید.

از مزیت های اصلی لاستیک پیرلی، می توان به کیفیت بالا و نوع متریال درجه یک که در تولید آنها مورد استفاده قرار گرفته است، اشاره نمود. هم اکنون امکان خرید لاستیک پیرلی با مشخصات فنی متفاوت برای طرفداران این برند فراهم می باشد. بدین ترتیب متناسب با هر شرایط محیطی و مدل های مختلف اتومبیل و نوع مصارف اتومبیل لاستیک پیرلی مناسبی را تهیه فرمائید. جهت خرید لاستیک و مشاهدۀ مشخصات فنی لاستیک های تمام فصل پیرلی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود، مناسب ترین لاستیک را با تضمین قیمت و کیفیت سفارش دهید.

فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()