چندین سال از ورود باتری سوزوکی در سطح بازار خودرو می گذرد. باتری سوزوکی تحت کمپانی معتر سپاهان باتری تولید و روانۀ بازار می گردد. در واقع این کمپانی با همکاری یک شرکت ژاپنی باتری سازی همچون کمپانی سوزوکی فعالیت خود را آغاز نموده است. به طور کلی شرکت سپاهان باتری اصفهان توانسته طی سال ها فعالیت متوالی، انواع باتری خودرو را با برندهای متفاوت به بازار فرضه نماید. بدین وسیله رانندگان و کمپانی های خودروسازی راحت تر می توانند بهترین باتری را برای اتومبیل های تولیدی خود تهیه نمایند. فروش باتری سوزوکی با آمپرهای مختلف صورت می گیرد و بدین ترتیب راحت تر می توانید باتری مورد نیاز خودرو را خریداری نمائید. برای کسب اطلاعات دقیق در این حوزه می توانید با فروشگاه چرخ و یدک تماس بگیرید و با کارشناسان فروش مشورت نمائید.

خرید باتری اتمی سوزوکی

انتخاب نوع باتری بر روی عملکرد سیستم الکترونیکی خودرو تأثیر گذار می باشد. بدین وسیله به شما عزیزان پیشنهاد می کنم بر اساس مدل اتومبیل خود و باتری فابریک خودرو ، اقدام به   خرید باتری ماشین سوزوکی نمائید. در حال حاضر باتری اتمی سوزوکی طرفداران زیادی دارد چون نیاز به نگهداری ندارد و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

این برند باتری بر اساس استانداردهای بین المللی توسط مهندسین مجرب ایرانی تحت نظارت کمپانی سوزوکی ژاپن تولید و به بازار داخل عرضه می شوند. قطعاً می دانید که باتری عامل اصلی برای استارت زدن اتومبیل می باشد و اگر با ایراد فنی هنگام استارت زدن رو به رو شدید، می بایست باتری خودرو را مورد بررسی دقیق قرار دهید. جهت راهنمایی بیشتر و بررسی مشخصات فنی باتری های سوزوکی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید و سپس به صورت آنلاین باتری خودرو را با آمپر استاندارد سفارش دهید.

فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()