بیش از یک دهه از فعالیت کمپانی صبا باتری می گذرد و این کمپانی معتبر توانسته منطبق بر تکنولوژی روز دنیا، محصولاتی با کیفیت تولید و روانۀ بازار نمایند. به دلیل استقبال از محصولات صبا باتری، در اینجا قصد دارم به معرفی این برند شناخته شده بپردازم. در این صورت شما راحت تر می توانید متناسب با مدل اتومبیل و میزان برق مصرفی که نیاز دارد، مناسب ترین منبع انرژی الکتریکی را خریداری نمائید. کمپانی  صبا باتری توانسته متناسب با نیاز شرکت های خودروسازی، انواع باتری سیلد و غیر سیلد تولید و روانۀ بازار نماید که با گذشت زمان و پیشرفت فناوری تلاش نمودند سطح کیفیت محصولات خود را ارتقاء ببخشند. هم اکنون فروشگاه چرخ و یدک در راستای برآورده نمودن نیاز مشتریان، در لیست محصولات باتری ماشین، امکان خرید محصولات صبا باتری را برندهای معتبر و شناخته شده فراهم نموده اند.

چند نکتۀ کلیدی خرید باتری های صبا باتری

از برندهای معتبر صبا باتری می توان به باتری های واریان صبا باتری اشاره نمود که بیشترین حجم فروش را در بازار به خود اختصاص داده است. کمپانی صبا باتری در راستای حفظ ارزش های مشتریان، مدت زمان طولانی ضمانت محصولات خود را انجام می دهد. هم اکنون محصولات صبا باتری با آمپرهای متنوع تولید و عرضه می شوند. در این صورت متناسب با مدل های مختلف اتومبیل و میزان برق مصرفی، مناسب ترین باتری ماشین را خریداری نمایند. فروش باطری سوزوکی در سایت با بهترین قیمت انجام می گیرد. 

آرمو، نانو نیرو، زاگرس و کاسپین از جمله انواع محصولات صبا باتری به شمار می روند. بدین ترتیب دارندگان اتومبیل به سهولت می توانند مناسب ترین باتری ماشین را سفارش دهند. هر کدام از محصولات صبا باتری دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند که موجب تمایز و افزایش کیفیت آنها شده است. جهت خرید باتری آرمو صبا باتری، باتری کاسپین صبا باتری و غیره می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود بهترین را خریداری نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 356
نمایش همه
علاقه مندی ها ()