بر خلاف تصور برخی از افراد که خرید لاستیک ماشین  را کار ساده ای می انگارند ولی این چنین نیست چون و به همین دلیل در اینجا قصد داریم به صورت کلی به نکات طلایی خرید تایر بپردازیم. اگر تا کنون لاستیک ها را از نزدیک مشاهده نموده باشید، بر روی دیواره کلیۀ تایرهای تولیدی داخلی و خارجی، یک سری علائم، حروف لاتین و اعداد درج شده است که هر کدام از آنها به عنوان مشخصات فنی تعیین شده اند. این نشانه ها به نوعی بیانگر اطلاعاتی منجمله سایز تایر، سال تولید، شاخص حداکثر سرعت و بار مجاز، باد تایر، شاخص سایش و ... می باشند. نیاز به ذکر است که از سوی مؤسسه استاندارد و تحقیقات بین المللی آنها تعیین می گردد و به نوعی درج آنها بر روی دیواره های تایر ضرورت دارد.

اگر در صدد برای  خرید لاستیک ماشین  اورجینال می باشید، می توانید به فروشگاه همپا  مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر توانسته در این متن شما را بیشتر با ویژگی و مشخصات فنی لاستیک های سواری و غیره آشنا سازد.

خرید لاستیک خودروهای سواری

به طور کلی دانستن هر اطلاعاتی به شما کمک می کند که راحت تر بتوانید انتخاب و  خرید لاستیک هانکوک و لاستیک ماشین خود را انجام دهید. بایستی توجه داشته باشید که از خرید لاستیک ماشینی که مدت زمان زیادی از تولید آن گذشته است اجتناب نمائید. در واقع گذشت زمان، حتی بدون آنکه از لاستیک استفاده گردد، به نوعی الیاف و اجزای مختلف تایر دچار فرسودگی می شود و در نهایت عاملی برای کاهش عمر تایر خواهد بود. تنها خواندن این مقاله به شما کمک نمی کند که بتوانید در خرید لاستیک ماشین اورجینال موفق شوید، بلکه جهت کسب اطلاعات جامع و مشاورۀ رایگان می توانید با کادر فروش همپا  تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر به منظور جلب رضایت مشتریان گرامی توانسته است امکان خرید آنلاین را نیز برای شما فراهم آورند.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 542
نمایش همه
علاقه مندی ها ()