کمپانی لاستیک سازی دانلوپ فعالیت خود را در شهر بیرمنگام انگلستان آغاز نموده است. این کمپانی توانسته به عنوان یک شرکت چند ملیتی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد که توانسته اند بر اساس استانداردهای بین المللی انواع لاستیک دانلوپ را منطبق با محصولات شرکت های خودروسازی تولید و روانۀ بازار داخلی و جهانی نمایند. در ایران نیز افراد بسیاری طرفدار خرید لاستیک دانلوپ برای اتومبیل سواری، شاسی بلند، اتوبوس، کامیون و ... می باشند. در همین راستا فروشگاه تایر ایرانیان به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان توانسته اند در لیست محصولات برند خارجی، انواع لاستیک دانلوپ را عرضه نمایند.

خرید لاستیک دانلوپ اورجینال     

شرکت لاستیک سازی دانلوپ به عنوان یکی از کمپانی های پیشرو در حوزۀ تولید تایرهای خودرو محصولاتی با کیفیت منطبق بر استانداردهای جهانی عرضه نموده اند. بسیاری از شرکت های خودروسازی معتبر منجمله مرسدس بنز، بی ام دبلیو، بنتلی و ... جهت تأمین تایرهای فابریک اتومبیل های خود از لاستیک های دانلوپ استفاده می کنند. به همین دلیل بسیاری از افراد طرفدار خرید تایرهای دانلوپ هستند چون از سطح کیفیت بالایی برخوردار است. عوامل متعددی وجود دارد که باعث می گردد، افراد جهت خرید لاستیک خودرو دغدغه داشته باشند. فاکتورهای متعددی منجمله شرایط محیطی، نوع کاربری خودرو، مدل اتومبیل، توان قدرت خودرو، حداکثر توان سرعت موتور و وزن اتومبیل بر روی انتخاب لاستیک دانلوپ تأثیرگذار می باشد.

قیمت خرید لاستیک پیرلی و لاستیک دانلوپ نیز در سطح بازار ایران دارای قیمت ثابت نمی باشد. از این رو توصیه می کنیم به مراکز معتبر جهت خرید لاستیک دانلوپ اورجینال مراجعه نمائید. بررسی مشخصات فنی درج شده بر روی تایر و سطح کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ لاستیک از موارد مهم و اساسی هستند که هنگام تهیۀ لاستیک دنلوپ بایستی در نظر بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش لاستیک اورجینال می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نموده و همراه با گارانتی معتبر تایر مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()