لاستیک اپتیما همچون تایر هر خودروی دیگری منطبق با مشخصات فنی آن انتخاب شده است. در واقع متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، شرکت های لاستیک سازی اقدام به طراحی و تولید انواع لاستیک نموده اند. در نتیجه هنگام خرید لاستیک می بایست مشخصات فنی اتومبیل را ملاک انتخاب خود قرار دهید. خودروی اپتیما از محصولات کیا موتور می باشد که توانسته این اتومبیل را در سال 2016 در لیست محصولات در ایران عرضه نماید.

فروشگاه چرخ و یدک به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی، توانسته امکان خرید لاستیک اپتیما را فراهم نماید.  

سفارش اینترنتی لاستیک اپتیما همراه با گارانتی

کاهش ارتفاع تعلیقۀ رینگ های زیبا، داشتن چراغ های اسپرت، افزودن دیفیوزر به قسمت سپر عقب، رکاب های جانبی متفاوت، حذف مه شکن سه تایی از قسمت سپر جلویی، تغییر گرافیک چراغ جلو، روکش چرمی صندلی، افزودن پنل آلومینیومی و فرمان D شکل تنها موارد اندکی هستند که موجب جلب نظر بسیاری از افراد قرار گرفته است و امروزه مالک این خودرو می باشند. همانطور که از این موضوع آگاه می باشید، دلایل متعددی وجود دارد که باعث می گردد تا رانندگان اقدام به تعویض تایرهای خودرو نمایند. پنچری، فرسایش لایۀ خارجی تایر، گذر زمان و عدم استفاده درست از خودرو مواردی هستند که موجب فرسایش لاستیک اپتیما می شود. بدین ترتیب ممکن است راننده نیاز به تعویض لاستیک های خودرو داشته باشد.

با وجود تنوع برند و مدل های تایر در بازار، توصیه می کنیم نسبت به خرید لاستیک اپتیما اورجینال به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید. ضمن آنکه تضمین ارائه محصول از خدمات اصلی آن مجموعه به شمار رود و بدین وسیله بتوانید با آسودگی خاطر و همراه با گارانتی معتبر اقدام به  خرید لاستیک سواری اوپتیما نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین لاستیک اپتیما می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 352
نمایش همه
علاقه مندی ها ()