لاستیک دانلوپ یکی از برندهای معروف در جهان به شمار می رود که روز به روز شاهد گسترش محبوبیت این برند نسبت به رقبای تجاری آن می باشیم. شاید باورنکردنی باشد که ایدۀ تولید لاستیک بادی با مشاهدۀ یک پسر بچه هنگام سه چرخه سواری صورت گرفته شده باشد. آقای دنلوپ در همان زمان توانست ایدۀ لاستیک سازی را در ذهن خود بپروراند و موفق به احداث کارخانۀ تایرسازی دانلوپ در کشور دورلین ایرلند گردد. سپس توانست با تولید محصولات لاستیک دانلوپ با کیفیت، سطح فعالیت خود را به دیگر کشورهای اروپایی گسترش دهد. هم اکنون شاهد فروش لاستیک دانلوپ در لیست محصولات خارجی فروشگاه چرخ و یدک می باشیم.  

مهمترین فاکتورها در انتخاب لاستیک دانلوپ

اگر تا کنون تجربۀ خرید لاستیک دنلوپ خودرو را داشته باشید، از این موضوع مهم مطلع می باشید که تنوع برند و مدل های تایر در بازار بسیار است. به همین دلیل رانندگان ممکن است جهت انتخاب مدل لاستیک دانلوپ سردرگم شوند و به همین دلیل توصیه می کنم از افراد مجرب برای این کار راهنمایی بخواهید. لاستیک دانلوپ با مشخصات فنی متفاوت تولید و عرضه می شوند. در نتیجه جهت انتخاب یکی از محصولات این برند، باید نگاهی دقیق تر به مشخصات فنی تایر داشته باشید. هر یک از شاخص های درج شده بر روی تایر در انتخاب لاستیک خودرو مؤثر است.

شاخص حداکثر سرعت مجاز، بار مجاز، سایز تایر، نوع ساختار، نام کشور سازنده، متریال تولید تایر، طرح گل، ارتفاع آج، تعداد لایه های تشکیل دهندۀ لاستیک و ... از جمله مواردی هستند که بر اساس جداول استاندارد جهانی متناسب با مدل های مختلف اتومبیل تعیین می شوند. بدیهی است شاهد عرضۀ انواع لاستیک دانلوپ با مشخصات فنی متفاوت باشیم که بایستی آنها را با مشخصات فنی اتومبیل مورد نظر خود تطبیق دهید. جهت خرید لاستیک کومهو و لاستیک دانلوپ اورجینال می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()