لاستیک پراید را به سهولت می توانید از میان برندهای معتبر ایرانی و خارجی تهیه نمائید. اگر به دنبال انتخاب تایر مناسبی برای اتومبیل خود هستید، پیشنهاد می کنم این متن را تا انتها مطالعه نمائید چون به برخی از نکات کلیدی انتخاب بهترین لاستیک پراید اشاره نموده ایم. در این صورت با آسودگی خاطر قادر به انتخاب بهترین تایر خواهید بود و بدین ترتیب از رانندگی که انجام می دهید، نهایت لذت را خواهید برد. عوامل کلیدی متعددی وجود دارد که جهت خرید لاستیک پراید توصیه می کنیم در نظر بگیرید.

فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز توزیع کنندۀ تایر در تهران، راه اندازی شده است و بدین ترتیب کارشناسان فروش این مجموعه با اطلاعات جامعی که نسبت به هر یک از محصولات موجود در فروشگاه دارند، می توانند شما را در انتخاب و خرید لاستیک پراید کمک کنند. 

مرکز فروش اینترنتی بهترین لاستیک ها

همانطور که می دانید نوع لاستیک، قطعاً بر روی کیفیت رانندگی تأثیر می گذارد و به همین دلیل توصیه می کنیم هنگام تعویض تایرهای خودرو، نگاهی دقیق تر نسبت به این موضوع مهم داشته باشید. ارتفاع آج تایر، عمر آج، مشخصات فنی درج شده بر روی لاستیک و بررسی کیفیت تایر سه عامل اصلی هستند که هر کدام از آنها در جایگاه خود بر روی فرمان پذیری خودرو تأثیرگذار می باشند. کد شاخص وزنی، حداکثر سرعت مجاز و بار مجاز، سایز تایر، نوع ساختار، تاریخ تولید و نوع مواد تشکیل دهندۀ تایر از جمله موارد مهم و اساسی هستند که بایستی هنگام تهیۀ لاستیک پراید در نظر بگیرید. البته متناسب با شرایط محیطی توصیه می کنیم، لاستیک مناسبی را تهیه نمائید که کارایی مفید داشته باشد. جهت مشاورۀ آنلاین به سهولت می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک در تماس باشید.مراکز  فروش اینترنتی لاستیک ، تنوع بالایی از لاستیک ها را ارائه می کنند که مرکز چرخ و یدک از بزرگ ترین فروشگاه ها در این زمینه است.

   فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()