فعالیت شرکت لاستیک سازی هانکوک در سال 1941 میلادی آغاز شد و در سال 1968 میلادی نامگذاری برند خود را انجام داد. هانکوک یک برند کره ای است که دارای شهرت جهانی می باشد و این مجموعۀ معتبر توانسته به اقتضای نیاز شرکت های خودروسازی معتبر، لاستیک های متنوعی را تولید و عرضه نمایند. بدین ترتیب متناسب با هر خودرویی امکان خرید لاستیک هانکوک با مشخصات فنی متفاوت وجود دارد. کمپانی هانکوک توانسته در طول فعالیت حرفه ای خود، بهترین  لاستیک هانکوک را در دسته بندی های مختلف تولید نمایند.

معتبرترین مرکز فروش لاستیک های هانکوک

امروزه کارخانجات متعددی از کمپانی هانکوک در کشورهای مختلف راه اندازی شده اند که بر اساس استانداردهای بین المللی توانسته اند انواع لاستیک هانکوک سواری و غیر سواری را تولید نمایند. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از تأمین کنندگان بزرگ برند لاستیک هانکوک در ایران است و طرفداران این برند به سهولت می توانند مناسب ترین مدل تایر را از طریق این مجموعۀ معتبر تهیه نمایند.

تولیدات کمپانی هانکوک به کشورهای مختلف همچون کشورهای آسیایی، آمریکایی، اروپا و خاورمیانه صادر شده و در جایگاه خود به عنوان یک برند شناخته شده و با کیفیت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. توسط این کمپانی انواع لاستیک تمام فصل هانکوک، لاستیک زمستانی هانکوک، لاستیک تابستانی هانکوک با ساختار رادیال و بایاس تولید می شوند. بدین ترتیب مالکین خودروها بایستی با در نظر گرفتن کلیۀ نکات مهم، بهترین تایر را برای اتومبیل تهیه نمایند که بتواند همچنان عملکرد اولیۀ خودرو را حفظ نماید.

قیمت خرید لاستیک هانکوک در ایران بی ثبات است چون عوامل متعددی بر روی این مسئله تأثیرگذار می باشد. جهت تهیۀ انواع لاستیک هانکوک اورجینال می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک اقدام نمائید. به واسطۀ این مجموعۀ معتبر با اطمینان خاطر محصولات اورجینال را خریداری می کنید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 302
نمایش همه
علاقه مندی ها ()