فروش لاستیک خودرو در داخل کشور در مدل و برندهای مختلف صورت می پذیرد. لاستیک به عنوان یکی از اجزای اصلی خودرو محسوب می شود و قطعاً تأثیر مستقیم بر روی عملکرد خودرو دارد. لاستیک پیرلی یکی از برندهای خارجی است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به عنوان لاستیک پیرلی فابریک برخی از شرکت های خودروسازی معتبر به کار برده می شوند.

در این پست همچنین قصد داریم شما را با برند لاستیک میشلن نیز آشنا سازیم. همانطور که گفته شد، تنوع برندهای تایر خودرو در بازار بسیار بوده و این مسئله باعث سردرگمی افراد شده است. فروشگاه تایر ایرانیان به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان توانسته اند، محصولاتی با کیفیت تأمین و عرضه نمایند. در این صورت به سهولت می توانید متناسب با مدل اتومبیل، مناسب ترین لاستیک پیرلی را خریداری نمائید.

تایر پیرلی محصول کشور ایتالیا است و به عنوان لاستیک فابریک خودروهای فرراری، بی ام و، فیات، آیودی، بنز و ... استفاده نموده اند. در همین راستا کمپانی لاستیک سازی میشلن و پیرلی تا کنون در دوره های مختلف مسابقات رالی، فرمول یک و موتور سواری به عنوان اسپانسر شرکت نموده اند. بدیهی است که خیلی از افراد خواستار خرید لاستیک میشلن باشند ولی بایستی به این موضوع مهم توجه داشته باشند که تایر اورجینال تهیه نمایند. متأسفانه در سطح بازار برخی از افراد تایرهایی را که چندین سال از تاریخ تولید آنها گذشته است را با قیمت ارزان به فروش برسانند. از این رو جهت خرید لاستیک پیرلی و هر برند خارجی و ایرانی، کیفیت را فدای قیمت ننمائید.

در زمان خرید لاستیک خودرو مانند لاستیک میشلن ، نوع کاربری اتومبیل را می بایست در نظر بگیرید چون شرایط محیطی و مدل خودرو بر روی انتخاب مدل تایر تأثیرگذار می باشد. بدین وسیله از طریق فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان به سهولت می توانید بهترین لاستیک میشلن را برای کاربری در تمام فصول با قیمت ارزان همراه با گارانتی خریداری نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()