کیفیت لاستیک به عوامل متعددی بستگی دارد و به همین دلیل به سختی افراد می توانند لاستیک اورجینال را از تایرهای بی کیفیت تشخیص دهند. لاستیک دانلوپ یکی از برندهای معتبر خارجی است که هم اکنون توسط برخی از تأمین کنندگان تایر در داخل کشور، می توانید تهیه نمایند. شرکت لاستیک سازی دنلوپ در کشور انگلستان فعالیت خود را آغاز نمود و توانست با تحقیقات و بررسی های فراوان موفق به تولید انواع لاستیک دانلوپ بر اساس تولیدات شرکت های خودروسازی در سطح جهان شوند. هم اکنون می توانید از طریق فروشگاه های معتبر، بهترین لاستیک ها را تهیه نمائید. جهت بررسی مشخصات فنی مدل های متنوع  لاستیک دانلوپ می توانید به سایت فروشگاه تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

خرید لاستیک سواری دانلوپ

بیشترین تحسین از محصولات دانلوپ در کشورهای توسعه یافته و پیشرفته می باشد. البته در ایران نیز بسیاری از افراد تمایل به خرید محصولات این برند معتبر دارند چون از کیفیت بالایی برخوردار هستند. فروش لاستیک دانلوپ در طبقه بندی متفاوت صورت می پذیرد و به عنوان یک برند شناخته شده به عنوان اسپانسر در مسابقات فرمول یک، رالی و موتورسواری شرکت می کند. از آنجایی که متأسفانه تایرهای خارجی توسط برخی از افراد کلاهبردار به صورت تقلبی عرضه می شوند، هنگام  خرید لاستیک پیرلی و لاستیک دانلوپ توصیه می کنیم قسمت های مختلف تایر را بررسی نمائید. البته توصیه می کنیم از فروشگاه های معتبر و با سابقه جهت خرید تایر دنلوپ و دیگر برندهای خارجی اقدام نمائید.

با توجه به اینکه شرکت لاستیک سازی دانلوپ در کشورهای مختلف کارخانجات خود را گسترش داده، هنگام تهیۀ لاستیک خودرو، کشور سازنده، نوع متریال به کار رفته، حداکثر شاخص سرعت و بار مجاز، سایز تایر و ... را بررسی نمائید و سپس از طریق فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مناسب ترین مدل لاستیک دانلوپ را همراه با گارانتی سفارش دهید.

فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()