تایر به عنوان قطعه ای از اتومبیل به شمار می رود که ارتباط مستقیم با سطح جاده دارد. انتخاب نوع لاستیک بر روی ایمنی خودرو تأثیر می گذارد و به همین خاطر توصیه می شود در انتخاب لاستیک تمام جوانب در نظر گرفته شود. خرید و فروش لاستیک بر اساس برند و مدل های مختلف در سطح بازار صورت می پذیرد و بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل، می بایست در انتخاب لاستیک خودرو نکات متعددی را در نظر بگیرید. با پیشرفت فناوری صنعت خودوسازی در سطح جهان، شرایط برای تولید و  فروش لاستیک روز به روز افزایش پیدا کرد. در همین راستا شرکت های مختلفی در حوزۀ تولید لاستیک فعالیت خود را آغاز نموده اند. بدین وسیله متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، امکان خرید لاستیک با کیفیت و استاندارد برای دارندگان خودرو فراهم می باشد.

بزرگ ترین فروشنده لاستیک خودرو

فروشگاه چرخ و یدک با تلاش فراوان توانسته فعالیت تجاری خود را در زمینۀ واردات و فروش لاستیک های برند آغاز نماید. بدین ترتیب انتخاب تایر بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار می باشد و به همین دلیل خرید و فروش لاستیک خودرو بازار خاص خود را دارد.

همواره یک سری موارد مهم به صورت ثابت بر روی هر تایر درج می شوند. این علائم به صورت اعداد و حروف بر روی لاستیک های تولید شده توسط کمپانی ها حک می شوند. هدف از انجام این کار، این است که به عنوان راهنمای خرید لاستیک برای مصرف کنندگان محسوب می شوند و می بایست پیش از خرید، مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

سایز لاستیک یکی از موارد مهم است که بر اساس آن فرآیند فروش لاستیک مانند فروش لاستیک کومهو در بازار صورت می پذیرد و مالکین خودرو می توانند با در نظر گرفتن کلیۀ فاکتورهای مهم، مناسب ترین تایر را از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به صورت آنلاین خریداری نمایند.

 

   فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 347
نمایش همه
علاقه مندی ها ()