کمپانی لاستیک سازی کومهو به عنوان یک برند کره ای در جهان شناخته می شود و این شرکت توانست فعالیت حرفه ای خود را در سال 1946 آغاز نماید. با عرضۀ بهترین محصولات به بازار، توانست رتبۀ برتری در حوزۀ تولید و فروش لاستیک انواع خودرو بدست آورد. بدین ترتیب بسیاری از افراد طرفدار خرید لاستیک کومهو در ایران می باشند چون محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار است. شرکت کومهو بر اساس جداول استاندارد اقدام به تولید انواع لاستیک خودرو نموده اند. بدین ترتیب با آسودگی خاطر می توانید مناسب ترین تایر را بر پایۀ مدل اتومبیل خریداری نمائید. جهت خرید لاستیک کومهو می توانید به فروشگاه های معتبر منجمله فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید که دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش انواع تایر کره ای می باشند.

تجربۀ بهترین رانندگی با خرید لاستیک کومهو

اگر خواستار خرید لاستیک کومهو هستید، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم ضرورت دارد. در ابتدا فرد می بایست مشخصات فنی تایر را در نظر بگیرد چون متناسب با مدل اتومبیل، شرایط آب و هوایی که از خودرو استفاده می شود، انتخاب لاستیک صورت می پذیرد. امروزه مراکز تحقیقاتی شرکت کومهو در کشورهای متعددی از جمله آلمان، انگلیس و ... راه اندازی شده است. بدین وسیله شاهد عرضۀ انواع لاستیک کومهو در اکثر کشورهای آمریکایی، اروپایی و آسیایی می باشیم.

مشخصات فنی محصولات کومهو نیز همانند هر شرکت لاستیک سازی معتبر بر روی لاستیک ها درج می شود. بدین ترتیب افرادی که به دنبال تهیۀ تایر کومهو می باشند، می بایست مشخصات فنی درج شده را به طور دقیق بررسی نمایند. نکتۀ مهم و اساسی که در انتخاب و خرید لاستیک دانلوپ و لاستیک کومهو وجود دارد، تطبیق مشخصات فنی تایر با لاستیک فابریک اتومبیل می باشد. البته جهت کسب اطلاعات دقیق و بیشتر می توانید با واحد فروش مجموعۀ چرخ و یدک به صورت آنلاین مشورت نمائید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()