در این پست به صورت مختصر مروری بر معرفی لاستیک دانلوپ داریم و اینکه فعالیت کمپانی دنلوپ در چه سالی آغاز شد؟ کارخانۀ دنلوپ توسط فردی به نام "جان بوید دنلوپ" در سال 1988 بنیان گذاری شد. این شخص در ابتدا ایدۀ ساخت تایر را با نگاه کردن به سه چرخه سواری فرزندش الهام گرفت. در واقع با قرار دادن یک لایه تیوب در داخل لاستیک و باد کردن آن، توانست شرایط بهتری را برای سه چرخه سواری فرزند خود فراهم آورد. این ایده با گذشت زمان دچار تغییر و تحول گسترده قرار گرفت و کمپانی های متعددی در حوزۀ تولید لاستیک خودرو، موتور و دیگر ماشین آلات فعالیت خود را آغاز نمودند. امروزه فروش  لاستیک دانلوپ در اکثر کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی مشاهده می شود. بدین ترتیب فروشگاه لاستیک چرخ و یدک توانسته در لیست محصولات خود، موفق به عرضۀ انواع لاستیک دانلوپ گردد.

خرید لاستیک دانلوپ در تهران

بدیهی است شرکت لاستیک سازی دانلوپ بر اساس نیاز شرکت های خودروسازی در جهان، اقدام به طراحی انواع لاستیک دانلوپ در مدل های سواری، کراس اور، شاسی بلند، باری، کامیون، ماشین آلات سنگین، ماشین آلات کشاورزی، مسابقه و غیره نموده اند. برند دانلوپ سال های متوالی است که به عنوان پشتیبان مسابقات موتورسواری، رالی و فرمول یک در جهان شناخته می شود. به همین دلیل خیلی از افراد طرفدار خرید لاستیک دانلوپ هستند.

قیمت خرید لاستیک  دانلوپ در بازار بی ثبات است چون فاکتورهای متعددی همانند مدل تایر، جنس، سال تولید، کیفیت و نرخ ارز بر روی این اتفاق تأثیرگذار می باشد. جهت خرید لاستیک دانلوپ اورجینال می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک اقدام نمائید. این مرکز معتبر چند سال متوالی است که در حوزۀ واردات و توزیع انواع تایر با برندهای شناخته شده در تهران فعالیت خود را آغاز نمود و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی به سراسر کشور می باشند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 322
نمایش همه
علاقه مندی ها ()