افراد بسیاری در حوزۀ خرید و فروش تایر فعالیت می کنند و بدین وسیله انتخاب نوع لاستیک برای اتومبیل را کار جدی در نظر می گیرند. لاستیک پیرلی از برندهای معروف موجود در بازار محسوب می شود که بسیاری از افراد طرفدار آن هستند. انتخاب تایر بر روی کیفیت رانندگی تأثیر می گذار و به همین دلیل همواره توصیه می شود که رانندگان مناسب ترین لاستیک را برای اتومبیل خود تهیه نمایند. شرکت های معتبر لاستیک سازی از فناوری های نوین جهت تولید تایرهای جدید استفاده می کنند و بدین وسیله این نوع تایرها باعث گردیده تا رانندگان بتوانند تجربۀ خوبی از رانندگی داشته باشند. فروش  لاستیک پیرلی  در مدل های مختلف صورت می پذیرد و فروشگاه چرخ و یدک در لیست محصولات، این برند معتبر ایتالیایی را عرضه نماید.

فاکتورهای مؤثر در انتخاب بهترین لاستیک پیرلی

نکتۀ کلیدی که در اینجا مطرح است، اینکه تنها 5% از وزن ماشین را لاستیک تحمل می کند و الباقی آن توسط فشار وارده بر باد داخل تایر صورت می گیرد. از این رو اگر این تعادل از بین برود، احتمال بروز حوادث ناگوار پنچری و مواردی از این قبیل افزایش پیدا می کند. برای آنکه بدانید کدام لاستیک پیرلی برای اتومبیل شما مناسب است، بایستی نگاهی بر روی مشخصات فنی لاستیک فابریک خودرو و همچنین مشخصات فنی اتومبیل داشته باشید. بدین وسیله شما با آسودگی خاطر می توانید بهترین تایر را برای خودرو تهیه نمائید.

طرح آج لاستیک، عمر آج، حداکثر بار و سرعت مجاز، سال تولید، سایز تایر، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ لاستیک و ... تنها برخی از موارد مهم و اساسی هستند که هنگام خرید لاستیک پیرلی بایستی در نظر داشته باشید. اگر در تلاش برای تهیۀ لاستیک جدید برای اتومبیل خود مانند  خرید لاستیک کومهو هستید، توصیه می کنیم نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک داشته باشید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 282
نمایش همه
علاقه مندی ها ()