لاستیک نکسن طرفداران بسیاری دارد چون از کیفیت بالایی برخوردار بوده و شرکت لاستیک سازی نکسن توانسته اند با بهره گیری از فناوری روز دنیا، بهترین محصولات را تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. اگر در پی خرید لاستیک نکسن هستید، پیشنهاد می کنم به معتبرترین مراکز فروش تایر خودرو مراجعه نمائید. شرکت نکسن در کشور کرۀ جنوبی فعالیت خود را آغاز نموده است و توانسته متناسب با محصولات تولیدی شرکت های خودروسازی، لاستیک هایی با مشخصات فنی متفاوت تولید و عرضه نمایند. فروشگاه همپا متناسب با نیاز بازار در حال فعالیت می باشد و توانسته اند موفق به واردات و عرضۀ انواع لاستیک کره ای اورجینال گردند. متناسب با مدل اتومبیل خود می توانید اقدام به خرید لاستیک نکسن اصل نمائید.

خرید لاستیک نکسن تمام فصل

کمپانی نکسن در طول سال ها فعالیت متوالی توانسته همچنان برتری خود را در میان رقبای تجاری حفظ نماید. بدین ترتیب رانندگانی که به دنبال خرید لاستیک نکسن هستند، می توانند پس از بررسی تمام جوانب منجمله نوع کاربری اتومبیل، شرایط آب و هوایی، مدل اتومبیل و قیمت بهترین تایر را برای اتومبیل خود تهیه نمایند. انتخاب نوع لاستیک بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب رانندگان متناسب با شرایط محیطی مختلف می توانند اقدام به خرید لاستیک تمام فصل نکسن نمایند.

نوع لاستیک بر روی سطح چسبندگی خودرو با جاده تأثیر می گذارد. بدین وسیله بر حسب نیازی که دارید، می توانید مناسب ترین لاستیک را برای اتومبیل تهیه نمائید. جهت بررسی مشخصات فنی تایرهای نکسن می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید. این فروشگاه معتبر در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته موفق به واردات و عرضۀ انواع تایر برند خارجی همچون لاستیک های نکسن گردد. بدین ترتیب افرادی که در پی خرید لاستیک یوکوهاما و لاستیک نکسن سواری هستند می توانند از طریق فروشگاه هم پا به صورت آنلاین همراه با گارانتی معتبر سفارش دهند.

 

فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()