لاستیک دانلوپ از برندهای شناخته شده در بازار جهان محسوب می شود. این برند برای عموم افراد شناخته شده می باشد چون شرکت لاستیک سازی دانلوپ که در کشور انگلستان و در سال 1889 میلادی تأسیس شده است، تا کنون توانسته در اکثر مسابقات رالی، فرمول یک و مسابقات موتور سواری به عنوان اسپانسر یا همان حمایت گر مسابقات مشارکت جهانی داشته باشد.

دلایل استقبال از خرید لاستیک دانلوپ

ضمن آنکه اکثر شرکت های خودروسازی مطرح در جهان همچون بنز، بی ام و، فیات، فولکس واگن و ... توانسته اند لاستیک های دانلوپ را به عنوان تایرهای فابریک محصولات تولیدی خود انتخاب نمایند. به همین منظور در لیست محصولات فروشگاه تایر ایرانیان می توانید فروش  لاستیک دانلوپ  را در مدل های متنوع مشاهده نمائید.

اگر به دنبال خرید لاستیک دانلوپ هستید، در ابتدا توصیه می کنیم که نگاهی کلی به مشخصات فنی مندرج بر روی مدل های مختلف این برند داشته باشد. مقصود از مشخصات فنی، اعداد و حروف لاتینی هستند که بر روی تایرهای دانلوپ درج می شوند. هر کدام از آنها بر اساس جداول استاندارد تعیین شده و در طراحی و ساخت مدل های مختلف لاستیک های دانلوپ استفاده می کنند. بدین ترتیب شما در سطح بازار می توانید شاهد فروش لاستیک دانلوپ در مدل های مختلف باشید.

اگر اطلاعات جامعی در خصوص این حروف و اعداد ندارید، در ابتدا توصیه می کنیم از طریق اینترنت و یا استفاده از خدمات مشاوره آنلاین فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان سطح اطلاعات خود را افزایش دهید. سپس منطبق با مدل اتومبیل خود، راحت تر می توانید از میان انواع لاستیک دنلوپ موجود در بازار، بهترین لاستیک را انتخاب و سفارش دهید. هم اکنون این موقعیت برای شما مهیا می باشد که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان بتوانید دسترسی به کلیۀ مدل های لاستیک دانلوپ داشته باشید و پس از مقایسۀ مدل ها و قیمت، در نهایت به صورت تضمین شده اقدام به  خرید لاستیک پیرلی و لاستیک دانلوپ اورجینال نمائید.

   فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13
 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()