لاستیک نانکن از دیگر برندهای شناخته شده در بازار به شمار می رود که خط تولید آن در کشور تایوان راه اندازی شده است. هم اکنون خیلی از افراد خواستار خرید لاستیک نانکن هستند چون سطح کیفیت محصولات این برند بسیار بالا می باشد. بدین وسیله متناسب با نوع کاربری اتومبیل، امکان خرید لاستیک نانکن با مشخصات فنی استاندارد برای شما رانندۀ محترم فراهم می باشد. شرکت لاستیک سازی نانکنگ توانست با دریافت انواع گواهی کیفیت و جوایز در سال های مختلف، بتواند بهترین محصولات را در سراسر 5 قاره جهان عرضه نماید. هم اکنون علاقه مندان این برند شناخته شده می توانند منطبق بر مدل اتومبیل، بهترین لاستیک نانکن را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایند. جهت مشاهدۀ مدل های متنوع تایر نانکن می توانید به فروشگاه تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

خرید لاستیک نانکن اورجینال و ارزان

هم اکنون نوبت آن رسیده که شما را با انواع لاستیک نانکن آشنا سازیم. بدون شک بر اساس استانداردهای بین المللی متناسب با رانندگی در شرایط آب و هوایی مختلف، می بایست برای اتومبیل لاستیک مناسبی را تهیه نمائید که چسبندگی لازم را با سطح جادۀ خیس و لغزنده، برفی، گرمای زیاد و ... داشته باشد. بدون شک انتخاب لاستیک نانکن استاندارد به افراد کمک می کند که بتوانند برای مدت زمان طولانی یک رانندگی مطمئن و آرامش بخشی را تجربه کنند.

از جمله انواع لاستیک نانکن می توان به لاستیک های زمستانی، لاستیک های تابستانی و لاستیک تمام فصل، لاستیک اشاره نمود که البته از نظر نوع ساختار، لاستیک های نانکن نیز در طبقه بندی لاستیک های رادیال نانکن و لاستیک های بایاس تولید و به بازار مصرف عرضه شده اند. هم اکنون اگر قصد خرید لاستیک دانلوپ و لاستیک نانکن اصل را همراه با گارانتی شرکت معتبر دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

   فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()