لاستیک پیرلی یکی از معروف ترین تایرهای خارجی است که در سطح جهان شناخته شده می باشد. کمپانی لاستیک سازی پیرلی همواره به عنوان یکی از اسپانسرهای اصلی در مسابقات خودروهای رالی و فرمول یک به شمار می رود. اسقبال از فروش  لاستیک پیرلی به دلیل کیفیت بالای محصولات این برند ایتالیایی می باشد.

عوامل انتخاب و خرید لاستیک پیرلی

در کنار این برند شناخته شده می توانید شاهد فروش انواع لاستیک میشلن می باشیم. لاستیک میشلن در کشور فرانسه راه اندازی شده است و توانسته اند متناسب با جدیدترین محصولات شرکت های خودروسازی را خریداری نمائید. در بازار ایران نیز شهرت این برند، به دلیل فروش لاستیک اسپرت میشلن است که رانندگان حین رانندگی بازخوردهای خوبی را از سوی این نوع لاستیک ها دریافت نموده اند. فروشگاه تایر ایرانیان به عنوان وارد کننده و توزیع کنندۀ لاستیک های خارجی راه اندازی شده است و هم اکنون می توانید بر مبنای مدل های مختلف خودرو، لاستیک پیرلی اورجینال را خریداری نمائید.

شرکت های لاستیک سازی پیرلی و میشلن به عنوان برندهای برتر جهانی فعالیت می کنند و توانسته اند با بیش از نیم قرن تجربه و کسب گواهی و جوایز مختلف طی سال های متوالی، انواع لاستیک مرغوب و با کیفیت را تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند. بدین ترتیب بر اساس مدل اتومبیل به سهولت می توانید لاستیک میشلن را برای خودروهای سواری، شاسی بلند، باری و غیره انتخاب نمائید.

جهت اطلاع از قیمت  لاستیک میشلن و لاستیک پیرلی اورجینال در سطح بازار می توانید به سایت رسمی فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر توانسته جهت برآورده نمودن نیاز مشتریان، توانسته اند در لیست تایرهای خارجی، امکان خرید انواع لاستیک میشلن را فراهم آورند.

 

   فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 286
نمایش همه
علاقه مندی ها ()