تا کنون عنوان شرکت لاستیک سازی پیرلی را به عنوان اسپانسر مسابقات رالی، فرمول یک و موتور سواری در سطح جهانی ملاحظه کرده باشید. چرا که این کمپانی از جمله شرکت های مطرح در حوزۀ تولید و توزیع انواع لاستیک خودرو محسوب می شوند و بر حسب نیاز کمپانی های خودروسازی برند و مطرح در سطح جهان، انواع لاستیک پیرلی تولید و به بازار مصرف عرضه شده اند.

خرید لاستیک رادیال پیرلی

فاکتورهای متعددی در حوزۀ انتخاب لاستیک اتومبیل وجود دارد که یک راننده بایستی هنگام تعویض تایرهای خودرو، آنها را ملاک انتخاب خود قرار دهند. فروش لاستیک پیرلی بر اساس نوع ساختار و نوع کاربری در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد که می توانید در ابتدای کار، نگاهی به محصولات فروشگاه چرخ و یدک داشته باشید. این فروشگاه در طول فعالیت حرفه ای، موفق به فروش لاستیک اپتیما و لاستیک پیرلی و سایر برند ها شده اند که در ادامۀ پست برخی از مدل های رایج این برند را به شما مشتریان گرامی معرفی می کنیم.

بر روی تایرها یک سری حروف لاتین و اعداد درج شده است که به عنوان مشخصات فنی محصولات تعیین می گردند و بدین ترتیب بر اساس مدل خودرو، با بررسی مشخصات و تطبیق آنها با تایرهای فابریک خودرو، می توانید لاستیک پیرلی استاندارد را خریداری نمائید. مقصود از استاندارد، مقادیر تخصیص یافته بر روی مدل های مختلف تایر، بر مبنای جداول معین می باشد که نقش بسزایی بر روی تحمل فشار بار وارده، حداکثر سرعت مجاز، سطح چسبندگی تایر نسبت به سطح جاده و ... دارند. در نتیجه صاحبان اتومبیل های مختلف قادر به خرید لاستیک پیرلی با مشخصات فنی متفاوت هستند. بدین ترتیب اگر به دنبال خرید لاستیک رادیال پیرلی همراه با گارانتی اورجینال هستید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به صورت آنلاین اقدام نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()